- Známá trojka fešáků -

Drahé čtenářky, určitě není pro Vás novinka tyto barevné laky na nehty od YR! Mám je poměrně už dlouho, ale pořád jsem nebyla schopna se dokopat právě k nim! Ale už jsem vše napravila, takže to je jak má být. Jsou to maličký ale za to šikovný! Rychle schnou a na nehtech vypadají krásně a vydrží i dost dlouho, za co jsem fakt ráda, protože nesnáším, když se lak odlupuje! Což u tohoto zdaleka nehrozí! 
Jediný co mi nevyhovuje, je žlutý odstín, který vůbec nekryje dobře, sami můžete posoudit na fotce. Jinak jsem na tyhle špuntíky nesmírně pyšná!!! :)
Přeji krásný zbytek týdne.

14 komentářů

  1. So cute and so little <3 :D

    barbarellamaquillarte.blogspot.mx

    OdpovědětVymazat
  2. Koľko vrstiev si použila pri tom žltom? Mne napríklad žltý lak od Maybelline Colorama niekedy nekryje poriadne ani v tretej vrstve, to už je fakt na nervy. Ale s bielym podkladom je to o 100% lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love the yellow one. :) Thanks for stopping by my blog. I followed you back via GFC. See you around!

    Visit my blog: I AM JENNIYA

    OdpovědětVymazat
  4. i like it! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Lilas Sublime is perfect! I love that colors!
    Nice blog, dear! ^-^

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. V používání Yves Rocher tě moc podporuju, taky tuto značku miluju! :) A vybrala sis skvělé odstíny, výborně se to hodí na podzim, jak to hraje barvičkami.

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mám veľmi rada YVER ROCHER. Krásne laky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty barvičky jsou nádherné a je fajn že vydrží.. taky nesnáším oloupané nehty :D

    OdpovědětVymazat
  9. Dlouho uvažuju, jestli si tyhle laky pořídit (nebo alespoň jeden odstín). Celkem mě odrazuje ta cena 60kč za 3ml?! :D Navíc v nejbližší prodejně Yves Rocher nemají ani moc velký výběr, asi 3 nebo 4 odstíny...

    OdpovědětVymazat
  10. Pekne odtiene, fialovy a cerveny su naozaj dobre. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥