- Olej mnoha vlastností -

Dnes jen kratičce se zmíním o šikulovi jménem ricinový olej.
Jeho vlastnosti dá se říci, že jsou velmi velmi výborné. Je vhodný na suchou pokožku, což je přímo můj ''problém number one'', hojí pooperační jizvy a podporuje regeneraci pokožky. Koho bolí svaly nebo klouby nechť si udělá zábal z teplého riciňáku.
Seženete ho i v lékárně, na internetu však doporučuji jen od SALOOSU objednávej!
Na tenhle produkt mám velmi kladné názory, suchou pokožku mi krásně zvlhčí, sem tam jsem si dokonce namazala nějaké zarudlé místo, do rána se to krásně zklidnilo a pak vlastně co si vzpomínám, jsem někde četla, že ricinový olej, když s ním potřeš řasy či obočí, že ''povyrostou''. No jelikož Nikolka musí všechno vyzkoušet, tak proč ne. Nepotírám pravidelně, občas jen když si vzpomenu, někdy je doosti nepříjemné, když se olej dostane do očí, ale pro krásu aby člověk trpěl. Trošku jsem změny zaregistrovala, ale né zas takové...Asi to bude tím, že jsem na to občas kašlala, takže od dnešního dne pravidelně! 
Flakonek s 50 ml seženete za 70,-

MÁTE S NÍM ZKUŠENOSTI?

29 komentářů

  1. moc hezká recenze :) měla bych si ho koupit a na řasy ho používat :) líbí se mi jakym stylem píšeš Niki :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja používam ricínový olej na mihalnice. Krásne ich zregeneruje a zahustí ale poúžívam ten z lekárne. Doteraz som nevedela že aj značka Saloos ho má v ponuke! To je skvelé určite si ho objednám.

    OdpovědětVymazat
  3. Love your blog!!
    Started following you via GFC, would you like to follow me?

    xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jojo mám doma ten samí. Jen je problém v té pravidelnosti a skleroze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já na řasy používám nějaké sérum z oriflamu a docela mi po něm řasy rostou, ale taky často zapomínám :/ :D Ten olej vypadá božsky, na regeneraci pokožky bych ho potřebovala, ale zase se bojím, že se mi po něm začnou dělat černé tečky, s tím mívám často problém, když používám něco hodně hydratačního :/

    glamourmoment.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, no tak to je super! Suchá pleť, to je něco pro mě! Mrknu po něm:)
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  7. Ricinový olej je naprostý poklad. :) Určitě ho musím vyzkoušet, děkuju za tip Nikol. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Používám ho na vlasy, na řasy i obočí a je super! :))

    OdpovědětVymazat
  9. To já děkuju za komentáře :) Tady máš odkaz na to sérum - http://cz.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=26532
    v minulém katalogu bylo v akci za 79,- teď už v akci neni, ale určitě počkej, vyplatí se to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak na ten se chystám! :) Dneska jsem taky psala o Saloosu :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. O tomto oleji jsem už slyšela a asi si ho domů brzy pořídím.

    OdpovědětVymazat
  12. s tímhle konrétně zkušenosti nemám, ale s tou značkou ano:) mám relaxační:)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to zajímavě. :) Určitě vyzkouším. Na jizvy bych něco potřebovala. Máš to na jizvy odzkoušené?

    OdpovědětVymazat
  14. Mám doma taky nějaký olejíček od Saloos, ale zas nějak extra ho nepoužívám (mám doma totiž asi milion přípravků a nějak to nestíhám na sebe všechno patlat)

    OdpovědětVymazat
  15. zatím s ním zkušenost nemám, ale velmi mě zaujal :)

    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  16. followed back, dear! lovely post)

    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    OdpovědětVymazat
  17. je to zaujímavé ... skúsenosť ale nemám

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna se seznamuji s kosmetikou Saloos a vypadá to, že si budeme rozumět. Tenhle olej vypadá dobře, tak proč ho nemít :))

    OdpovědětVymazat
  19. I haven't tried it, but I'm very interested after your post. :)

    feel free to check out
    my new outfit post
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ano svíčka je Tindra z Ikei :D Tu masku jsem dále viděla i v Tescu a Rossmanovi .. A ta řasenka není zas tak špatná :) Hezky zvětší oči .. A děkuju :)
    Tenhle olejíček měla mamka a byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hih, já to znám...

    Olejíček vyzkoušený nemám, ale za to levandulový byl super.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  23. love how you do your collages :) followed back btw

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jéééj to je super určite ho vyskúšam! :) Super recenzia, chcela som ti ešte dať vedieť že som sa presťahovala z blogu http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk na http://sparkleoflipstick.blogspot.sk :) Budem rada ak sa prídeš pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  25. Používám ho na obočí, které mi konečně začalo růst a mé pubertální doby vytrhávání do tenoučké linky už je pomalu za mnou, jen teď má hrozná tvar a bez tužky a stínu nedám ani ránu :-/.
    A jinak mám teď nově od Saloos šípkový olej a používám ho na jizvičky po akné, tak uvidíme jak to dopadne :-)

    http://wonderlandbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. ja som ten rícinový skúšala na riasy, ale moc dobre to nerobilo mojim očiam, tak som sa na to radšej vykašľala:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥