TAG ..Něco málo o mě.



Necháme na chvíly být recenze recenzemi a pojďte si raději přečíst můj další TAG, co jsem si pro Vás připravila :)


1. Jsou tvoje vlasy od přírody rovné anebo vlnité? 
Od přírody mám vlasy vlnité, dřív mě to hodně štvalo, tak pořád žehlička v ruce... Dost jsem si tím vlasy poničila. Avšak v poslední době jsem si svých vlnitých kadeří začala vážit a nežehlila jsem je tak měsíc, jen vždy ofinku trošku, protože vlnitá ofina vypadá příšerně! :D

2. Barvíš si vlasy často a jak často chodíš ke kadeřnici?
Často, teď vůbec a ani to nemám v plánu, i když jisté úvahy nad tím jsem měla. Od té doby co se mi nevydařily ''blond melíry'' jsem pořád na sebe patlala barvu, teď jsem ráda že mi to dost odrostlo, takže to momentálně vypadá podle mamky jako ''trochu ombré''. U kadeřnici jsem byla naposledy, ehm...tak před rokem? Na ošetření SteamPod a na zastřihnutí konečků na který se v poslední době chystám zas. Jinak mám z toho fóbii, řekneš 2 a máš dóle 10 ... :D

3. Nosíš každý den stejný účes anebo ho střídáš? 
Jelikož od pondělí až do středy mám v nemocnici praxi, musím nosit vlasy sepnuté. Ale jinak jsem si nějak teď zvykla na skřapec, kterým si sepnu ofinu dozadu ( jako na fotce ), jak je ten vítr tak nemám vůbec ráda ty ''rozlítané'' vlasy.

4. Děláš si vlastní manikůru a pedikůru nebo chodíš do salónu?
Dělám si to všechno doma sama, ráda si s tím vyhraji ale až skončí zima, chystám se na jaro zajít do pořádného salónu a nechat se hýčkat..

5. Jak často měníš laky na nehty?
Ale jo... Měním dost často, hlavně podle toho, co mám nachystáno si vzít za oblečení.

6. Lakuješ si nehty na nohách i v zimě nebo jen v létě? Lakuji nonstop, ať je zima nebo léto, nedokázala bych si představit mít nenalakované nehty na nohách .:)

7. Jak dlouho se maluješ? 
Každý den - jiný čas, podle toho jak se vyspím, podle toho jak mě baví si s tím ''piplat'' a podle toho jaký zrovna styl líčení chci. V poslední době ale čas malovaní klesl, přestala jsem nějak nosit oční linky, tak už mi to trvá méně, jelikož u těch vždycky jsem strávila nejvíce času.

8. Líčíš si nejdřív oči anebo použiješ nejdřív make-up?
Ha-ha-ha... Tak takhle otázka. Jasně že nejdřív make-up. Nedokážu si představit to dělat opačně. Ani nějak nevěřím, že by to někdo takhle doopravdy dělal, všechno bych si z těch očí rozpatlala až na krk! :D

9. Sbíráš make-up anebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Za poslední dny to spíše vypadá jako na sběr make-upů, ale teď už jsem našla ten svůj pravý, který mi nadevše vyhovuje takže s tím urychleně přestávám :)

10. Jak často nosíš umělé řasy?
Nikdy jsem tuhle srandu na očích neměla, i když jisté myšlenky o tom jsem měla, ale né-é-é já to nepotřebuji, s těmi mými jsem spokojená, nejsou to zas košťata ani bůh ví nějak dlouhé ale spokojená jsem. Navíc bych se toho hrozně bála, že bych si třeba při sundavání strhla i ty svoje grrr..:D

11. Líčíš se každý den? Ne to opravdu nelíčím, v týdnu samozřejmě ano, když jdu do školy ale o víkendu, pokud nikam nejdu tak se nelíčím, a pokud ano tak jen maličko - decentně.

12. Líčíš se i v případě, že jsi celý den jen s rodinou?
Ne, to opravdu ne, nebudu si zbytečně špinit pleť, když to není potřeba.:)

13. Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
Říkám, že ne...ať tam jde bratr, než já se zase namaluju...
Ne nevyšla bych, i když se občas stalo, kdy jsme prostě musela :( :D

14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Nedá se říci, že bych měla něco opravdu drahé. Jednoduše.. nemám nic co se týče značek alá Armani, Coco Chanel atd... Né, že bych nechtěla :)

15. Plánuješ denně co si oblečeš? 
Vůbec ne, tohle to dělám až ráno, jelikož to co si připravím den předem tak to se mi ten druhý ten už nelíbí. Takže vždy ráno, když někam jdu, proto pak šílím že třeba nic nestíhám, že mi ujede bus :D..

16. Jak často střídáš kabelky?
Střídám, podle toho co si vezmu na sebe, která barva převyšuje. Ale nejvíc teď jsem věrná černým kabelkám. Takže vůbec nejsem schopna tipnout ani jak často to střídám.:)

17. Kdy vstáváš a kdy chodíš spát?
Každý den chodím jinak spát, podle toho jestli nedávají něco pěkného v tv nebo se ještě neučím, nebo když nemůžu usnout :D , nebo když spím u přítele tak cca. kolem té 11h i déle  a vstávám buď ve 4h nebo v 6h ráno když je škole, ale o víkendu klidně chrním až do 12h :)

18. Jak často cvičíš a kdy?
Cvičím o tělesné výchově, takže každý čtvrtek a pátek :D

19. Pravačka nebo levačka?
Pravačka.

20. Jak jsi vysoká?
Je takhle otázka opravdu nutná? No tak dobře, fááájn ... jsem prcek...pfff...164cm.. Stačí?! :D

21. Koliky jazyky hovoříš?
Samozřejmě - češtinu ovládám výborně, dále potom hovořím anglicky a učím se momentálně ruštinu '' samouk '' :)))

22. Kolik máš zvířat?
2 ! Pejsánka Vildu a přítele Fildu :D

23. Čteš komentáře na blogu?
Co bych to byla za blogerku, kdybych nečetla komentáře?! Čtu si je i několikrát za sebou, komentáře mě hrozně povzbuzují v tom co dělám, vždy když zveřejním článek, tak jediný na co se těším jsou komentáře, protože je to opravdu fakt něco pěkného :)) A všem chci poděkovat, za ty všechny milé komentáře doposud co se na mém blogu objevily.:))

24. Vedeš si seznam o produktech, které chceš vyzkoušet?Vedu i nevedu... Některé si v hlavě pamatuji, a když některé ne tak je šoupnu do záložek nebo si je uložím do ''konceptů'' gmailu :)

25. Jak jsi přišla na název svého blogu?
No, jako malá jsem chtěla napsat knihu a vydat ji :D .. Takže to mě napadlo to slovo '' BOOK '' no a jelikož píšu o věcech, který z nás dělají '' krásnější '' tak jak jinak než BOOK OF BEAUTY.

Tak doufám, že se Vám tenhle TAG líbil a kdyby jste třeba chtěli abych udělala nějaký jinačí, tak mi ho klidně můžete napsat do komentářů. :))

14 komentářů

  1. moc pěkný tag :) taky si nedokážu představit líčit nejdřív oči a pak až makeup :D

    OdpovědětVymazat
  2. kočička :) máš stejné tríčo jako já Nikolko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Of course!
    I'm folloving you now! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, děkuji za tvůj zájem, že chceš sledovat můj blog, už mám v menu tlačítko na odběr (aspoň teda doufám :D ), tak se můžeš přidat :)
    Jinak tvůj blog se mi moc líbí, na té fotce ti to moc sluší, jsi opravdu hezká! :) Taky tě začínám sledovat! :))

    OdpovědětVymazat
  5. S tím autobusem kvůli oblečení jsem taky měla problémy. :D pravidelně jsem se kvůli oblečení zdržela a ujížděla mi tramvaj a já chodila pozdě do školy. :D a jinak mě dostala tvoje odpověď na otázku: Jak často cvičíš? :D Vypadáš parádně na to, že se jinak cvičení nevěnuješ.

    OdpovědětVymazat
  6. předpokládám, že bych měla být buď pod jménem "Týn Svrdlinová" nebo "Christine", popřípadě název blogu "La tigresse Christine", ale předpokládám to první :)

    OdpovědětVymazat
  7. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners
    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Thank you so much dear!
    Of course I follow back :)
    Love, Chiara from : http://modemood.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. What a cool post!

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tag jsem psala uz nekdy v kvetnu http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/05/the-beauty-blogger-tag.html?m=0

    Jinak moc pekny blog, uz sleduju:)

    OdpovědětVymazat
  11. tag je super :) a krásna fotka, tie vlasy máš nádherné :)

    byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. You looks Beautiful!!! Nice Post!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpovědětVymazat
  13. veľmi pekne si to napísala :) máš super blog! ďakujem za milý komentár na mojom blogu a dúfam, že zostaneme v kontakte :)

    www.bluechicberry.com

    OdpovědětVymazat
  14. jeej tak to si ma veľmi potešila ....díky za krásne komentáre aj za sledovanie ... tvoj blog sa mi tiež páči, takže sledujem aj ja :)

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥