Tohle období...

Zdravím,
abych pravdu řekla, poslední dobou u mě převládá období, kdy se mi nic nechce dělat. Ale fakt nic. Po skoro dvou týdnech nemoci, nejsem stále fit a tak bych nejraději dny proválela v posteli. Ono taky co jiného dělat, venku počasí hnusný, mlha - samá mlha, šero a v 17.00 už aby jsi dávala dobrou noc. A tak jak se mi nic nechce, nemám ani tu chuť psát na blog, když jsi konečně otevřu okénko na napsání příspěvku, beznadějně koukám na tu problikávájící znaménko, které mi říká ,,tak už konečně piš,, ale ne, nemám vůbec představivost. Doufám, že nejsem jediná u koho takovéhle období jednou za čas vládne. Pomalu ale jistě začíná vánoční bláznění, už jsem i zahlédla osvětlené baráčky, i když mi to přijde sakra brzo... Prosinec už ťuká na dveře a tak by to chtělo sehnat nějaký pěkný vysoký botky! Pfff...ale kde? Nemáte slečny nějaké tipy? Kdyby něco, PIŠTE! Taky jsem Vám chtěla říci, že se můžete těšit na super články, kde Vám..joo, trošku prozradím, představím nový BB-cream. Mimo to pro Vás testuji pár věciček, který se tu objeví za pár týdnů, dřív to bohužel nepůjde jelikož dlouhodobé testování musí být!

Tak Vám slečny přeji KRÁSNÝ VSTUP DO NOVÉHO TÝDNE a ÚSMĚV NA TVÁŘI.

P.S. Neví nějaká šikovná hlavička, jak odstraním ten příšerný rámeček okolo fotek? Už se mi to nelíbí! :D

6 komentářů

  1. Mám momentálně úplně stejný pocit. Venku věčně zima, takže raději zůstávám zalezlá v posteli a lenoším. A ne a ne se dostat ven. Mám spoustu povinností do školy, ale jsem tak líná, že i na to většinou kašlu:D:/
    S botami je to letos tragédie.. Prošla jsem snad všechny krámy, nakonec jsem pochodila v Humanicu, ale je to fakt těžká bída:/
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  2. s tím rámečkem si nevím rady ani já, zkoušela jsem nějaké kody a nic :(
    jinak mám to úplně stejné, byla jsem celý týden doma s nemocí a stejně se cítím stále unaveně a
    nějak mě to listopadové zatažené počasí už hrozně štve :( netrpělivě čekám na prosinec a sníh! :D
    na vysoké kozačky koukni do CCC, mají tam opravdu krásné a docela velký výběr :)

    OdpovědětVymazat
  3. aby som bola uprimna ani mne sa nic nechce, ale to neviem ci je pocasim alebo mojou lenivostou :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. presne mam to iste obdobie a neviem, ako z neho von :D

    OdpovědětVymazat
  5. nice blog!
    stop by anytime :)
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně měla téměř roční dobu temna, prostě jsem nevěděla co a pak jsem neměla ani čas a pak jsem neměla ani chuť... Ale jak přichází Vánoce, vrací se mi nálada a všechno, a hlavně si ráda odpočinu od učení a počtu, kdo jak se má :-) Ale jako co si budeme povídat, to počasí mě taky vytáčí =( Ať je ti lépe a máš se skvěle :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥