Tričkový rozdává radost

Určitě všichni znáte e-shopy s možností vlastního potisku či nějakého textu, nebo prostě si nějaký ten potisk samy vyberete! Jo, hovořím o trickovy.cz . Když jsem tuto nabídku dostala, zahrála jsem si na hodnou sudičku a udělala radost i drahé polovičce. Blíží se Vánoce a tak pro některé z Vás to může být skvělá inspirace. Jednoduše si najedete na stránku, pobrouzdáte kategoriemi a tričko, které Vám padne do noty přidáte do košíku. U některých z Vás může nastat dilema jménem '' to tričko mi nebude sedět '' ne .. tohle dilema nemůže nastat, pokud si otevřete tabulku velikostí. A odpovídá přesně tak jak je psáno. Trička jsou kvalitní, 100% bavlna, příjemné na dotek, skvěle se nosí a nehrozí žádné vytáhnutí. A dodání je bleskurychlé. Během dvou dnů už abys ho měl/a na sobě.


ZNÁTE? MÁTE ZKUŠENOSTI S TRIČKOVÝM ? 

9 komentářů

  1. měla jsem z této stránky tričko a bylo skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luxusní tričko! :) S touhle stránkou zrovna zkušenost nemám, ale s podobnou ano...shirtinator.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. stránku nepoznám, tiež poznám shirtinator, triško vyzerá super :)

    http://byfoxygreen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. stránku neznám, ani žádné podobné nevyužívám.. ale je to zajímavý tip na Vánocce :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to znám, kamarád mi tam nechal udělat tričko k 18tinám s jeho vlastím potiskem... Měla jsem hroznou radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už abych měla nějakýho bojfrenda, at mám koho obdarovat! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s The fashion maniacs :D
    Jinak skvělej typ ;)

    Follow navzájem? :)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥