Voňavé potěšeníčko ve sprše

Neskutečný jak ten čas utíká, 35 dní do Vánoc..Určitě už u některých začínají drobné přípravy, nakupování dárků, generální úklidy, jo a někdo se vyvoňuje ve sprše gurmánskými vánočními sprchovými gely. Tento článek bude patřit limitované vánoční edici od Yves Rocher, která Vás naprosto naladí na vánoční vlnu!
 Tento sprchový gel ohromí nejen svým kulatým balením, ale i svou konzistencí, která obsahuje třpytky. Vůně je pomerančová-kakaová, ale já z toho spíš cítím to kakao. Pokožku zanechává svěží, jemnou a provoněnou. ( 250ml > 159,- )
Tento sprchový gel mi přirostl k srdci asi nejvíce. Jeho parfemace, neskutečně divoká malina a kakao! Opravdu tak voní a proto já bych se s ním myla od rána do večera. Konzistence už neobsahuje třpytky jako u předchozího, ale to vůbec není žádné mínus. ( 300ml > 89,- )


......Sepsáno, podtrženo já jim nemám co vytknout, krásně ozdobí i koupelnu svou přítomností, provoní naší pokožku, zanechává jí hebkou, tak co více si přát?! Avšak tohle nejsou jediné kombinace vůní sprchových gelů, na ostatní můžete nahlédnout zde . Tak neváhejte a objednávejte! Za tu cenu voňavá bomba!
CO ŘÍKÁTE?

24 komentářů

  1. dakujem za prekrasny koment na mojom blogu ! :)
    P.S. kozmetiku Yves Rocher milujeeem :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten první mám, akorát s malinami, a je úžasný! :)
    pěkná recenze :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ten první a je to něco nádherného! :) Musí to být krásný dárek... přijde mi to jako jantarový kámen :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. thank you for following back :)

    join in on my giveaway!
    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. You have here a very nice blog, great reviews! Would you like to follow each other on GFC? Just let me know so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  6. ten druhej vypadáúplně luxusně!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. moje oblíbená kombinace vůně je čokoláda a pomeranč, takže to určitě musím vyzkoušet:-)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. hezká recenze Nikolko :)
    já mam také ten kakaovo pomerančový a kakaovo malinový... :) a ještě velký vanilkový.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Olá! Eu já te sigo! Confere: Estou como "Amanda Mércuri"!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    OdpovědětVymazat
  10. Woow, tak ten kulatý sprchový gel vypadá fakt nádherně ! :) to bych mohla objednat mamče k Vánocům, miluje tuto značku :)

    OdpovědětVymazat
  11. akurát včera som na ne narazila v Yves Rocher a dneska si pôjdem jeden kúpiť :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. I saw this on store and I loved it

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  13. úžasný!:) já dostala k narozkám čokoládový vůně a to je něco!
    k Vánocům jsem ještě vůbec nepřemýšlela, co koupím :D:(

    OdpovědětVymazat
  14. I love christmas scented products. Love this post!
    xx

    www.niviisdiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. malina a kakao zní hrozně dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to parádně. :) kakao <3

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi pekne si upravila fotky :)) vyzerá to super
    FashionEaterLoves
    Baby predávam Samsung Galaxy S3 v prípade záujmu sa ozvite na email dara.gesko@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  18. Máš super blog. Děkujeme za follow a také tě následujeme:). Ten YV sprchový gel zní super. Doufáme, že zůstanem v kontaktu vzájemnými komentáři a těšíme se na tvůj příští příspěvek.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Chcela by som to ovoňať. Všetko z Yves Rocher má takú úžasnú vôňu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥