GetFashion "tam objednávej"

Dnes mám pro Vás článek trochu neobvyklejší. Nebudu recenzovat kosmetiku, nic z toho, na chvíli s tím pryč. Připravila jsem si pro Vás milé dámy tip, po kterým bude v ráji i Váš šatník. Jedná se o e-shop GetFashion. Najdete tam jak dámské tak i pánské oblečení a samozřejmě nesmí chybět ani modní doplňky. Přehledný design stránky není jen to co nás potěší, ale i přijatelné ceny. Velikosti odpovídají tak jak jsou napsané, včetně barvy zboží a vzhledu, který vidíme na zobrazených fotografií. Co se týče objednávky a dodání, nemá chybu. Spolehlivá a příjemná komunikace + rychlostní dodání přes ppl = Tak neváhej a kup! Nemám nic k vytknutí. Samy se můžete ujistit, na stránkách hodnocení, i ostatní zákaznici si tento servis vychvalují! Tak a rychle na stránky a vybírejte, najdete tam opravdu nádherné kousky, které prostě ve Vašem šatníku nesmí chybět. No jen sami se podívejte a posuďte....
http://www.getfashion.cz/damske-obleceni/damske-bundy/zimni
http://www.getfashion.cz/damske-obleceni/damske-saty
Já jak píši tento článek, tak mám chuť hrozně objednávat! :D)) Moc se mi líbí ty bundičky.
A co vlastně vlastním z tohoto e-shopu?

MODERNÍ DÁMSKÉ SKINNY DŽÍNOVÉ KALHOTY GIRL VIVI JEANS - MODRÉ
(
http://www.getfashion.cz/moderni-damske-skinny-dzinove-kalhoty-modre.html)

Džíny vypadají stejně jako na obrázku. Což je fakt skvělá výhoda, protože většina mých objednaných oblečení z www.stránek jsou úplně odlišné než je uvedeno. Velikost odpovídá, skvěle padnou + příjemný materiál, přijdu si v nich jako v tepláčkách. Skvělý design zapínání je zajímavý, nízký sed. Tohle jsou prostě bomba džíny!
ZNÁTE GetFashion?

9 komentářů

  1. nabízí opravdu krásné kousky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. do teď jsem stránku neznala a dost mě to štve.. líbí se mi tam tmavě modré šaty..., které by byly perfektní na zítřejší pracovní večírek... škoda, že jsme o té stránce nevěděla, jinak bych si je objednala.. :) teď na ně nebudu pospíchat a objednám si je až někdy na jaře... snad je tam ještě budou mít :)

    OdpovědětVymazat
  3. fuu no nemas toho malo z jedneho obchodu :P :)

    OdpovědětVymazat
  4. we've never heard of this site before but we'll have to check it out. we're always on the hunt for good online stores!!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za typ!
    Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ešte som si oblečenie cez e-shop neobjednávala, lebo som sa bála, že mi nesadne. Ale tento e-shop ma láka a má naozaj pekné kúsky. :)

    TMD photo and blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥