L´OCCITANE EN PROVENCE / TOP výrobky

Zdravím všechny na první adventní den, sněží už u někoho? Jelikož je venku tak jak je, v dnešním článku Vám představím dva malé-zázračné pomocníky na ruce a rty! Z ranního mrazíku máme ruce vysušené a rty popraskané, není to příjemný pocit a tak přemýšlíme co na to?! Všichni co tohle čtou a mají tyto problémy, tak se jim rychle a jednoduše vytratí. L´OCCITANE je přímo balzám na duši. Z jejich limitované edice BAMBUCKÉ MÁSLO Vás přejde dech. A já Vám z této edice předvedu 2TOPvýrobky.

Tento organický balzám na rty, krásně vyživuje a napomáhá suchým a popraskaným rtům. Jeho konzistence je poměrně hustá, jemná a drobně olejová, která se příjemně vsákne do rtů a nelepí. Což je jeho obrovské + , jelikož jsem se bála hrozně že bude lepit, ale ani trošku!  Parfemace je jasmínová až do takové bylinné vůně zvláštní, která je cítit ještě tak dobrých 15 minut než z rtů vyprchá. V tomto období skvělá prevence proti vysušením rtům! DOPORUČUJI! Z mé strany mě velmi potěšil a musím ho pořád nosit u sebe. Flakonek se svým 15ml obsahem a krásným designem, který si říká "kup mě" stojí 290,-

Krém na ruce "FIALKA"
Snad jeden z nejkrásnějším výrobků, jak se designu týče tak i svými schopnosti. Jeho hustá olejová konzistence nezanechává mastný film, na rukách vydrží dost dlouho, takže ho používám jen 2x denně. Parfemace je moc příjemná, dovoluji si tipnout, že levandulová taková, opravdu moc příjemná a vydrží dost dlouho. Lehce se roztírá a vstřebává. Je skvělý na suchou a dehydrovanou pokožku. Pokožka  rukou je celý den provoněná a vyživená. Zatím nejlepší krém na ruce, který jsem kdy měla. Až dodělám, neváhám a kupuji! Flakonek s 30ml stojí 195,- .

Znáte tuto značku? A co si myslíte o těchto výrobcích? 

14 komentářů

  1. Nikolko to je krásná recenze :) výrobky moc krásně vypadají a hezky si je nafotila :) ještě jsem od této značky nikdy nic nevyzkoušela... ale ráda bych... tak snad si někdy něco koupím a budu spokojená.. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely products :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/my-persunmall-wishlist.html

    OdpovědětVymazat
  3. áá...ten krém vypadá super !! :-) ten musím mít! :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  4. jů, ten balzám vypadá vážně úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. značku znám, oba dva produkty vypadají hodně dobře:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem teda zkoušela balzám na rty, ten obyč bílý s bambuckým máslem... no a za ty peníze teda nic moc :) Zlatý Saloos :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  7. Je to pro mě novinka :)

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný! Ten balzám je vážně lákavý :)), ještě jsem tuhle značku nepoužila :). Ale vypadá zajímavě a dobře :).

    OdpovědětVymazat
  9. Zbožňujem L´occitane. Ten balzam na pery vyzerá skvele. :)

    OdpovědětVymazat
  10. O značke som počula, konkrétne o týchto výrobkoch nie. Páčia sa mi obaly a krémy na ruky si všímam len kvôli mamine, ktorá ich obľubuje, ja skôr ten balzam :) Cena sa dá, idem sa popozerať po internete :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerajú tak kráásne! :3

    http://glitteryrouge.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten jasmínový balzám musí být božský!! Škoda, že tohle je podle mě na balzám opravdu přehnaná cena :( Spíše cena toho krému na ruce mi přijde přijatelnější, ale musel by být v jasmínové vůni! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥