17. 7. 2014

- 14 day TEATOX -


Hlásím se po slušné absenci zas tu, jsem zpět a teď už VÁŽNĚ! Po úspěšně *s vyznamenáním* zvládnutém 3.ročníku poslušné zdravotní sestřičky jsme pár dní potom odlétla s miláčkem na 15 dní přímo do ráje. Naše první a moje splněná dovolená SNŮ! A letělo se do Bulharska. Měla jsem se krásně, pohádkově, odnesla jsem si spoustu nezapomenutelných zážitků a bronzové opálení! ... Ale už dost s tímto, zase se vracím myšlenkami na pláž a už ani nevím co jsem Vám chtěla napsat...  
Dnes jen opravdu krátce, testuji pro Vás a hlavně pro sebe detoxikační čaj od SlenderToxTea, už 4. den, takže se můžete brzy dočkat článku co je vlastně tento čaj zač a co na mém těle spáchal. Ti, kteří už tuto kůru mají za sebou a něco o tom napsaly, tak mi mohou poslat do komentářů odkazy, mile ráda si přečtu zkušenosti ostatních :) 
No a co ještě podotknout? Design blogu, dost mě nudí a to mě to i sem moc neláká. Nevím si rady co s tím, jak a kam co dát. A co do záhlaví? Takže kdyby někdo věděl, šup s rady do komentářů! 
Pro dnešek se loučím, krásně užívejte dny!
                                                                                                                                         

2 komentáře:

  1. been wanting to try this!

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, tak to jsem zvědavá na recenzi, jak ho dopotřebuješ :-) Já jsem ještě žádné takové detoxy nezkousela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥