17. 8. 2014

Giveaway-VYBĚL SI SVŮJ ÚSMĚV!♥



Ahoj holky. Dneska pro Vás tady mám nic nenáročného na čtení, spíše naopak. Dnes uspořádávám *GIVEAWAY*, abych Vás odměnila za ty všechny nádherné komentáře! Máte možnost vyhrát bělící pásky ♥♥♥ Crest 3D White Professional Effects ♥♥♥, kdo potřebuje více informací, nechť se mrkne >sem<. Je to pro Vás veliká příležitost, jak mít KRÁSNÝ BÍLÝ ÚSMĚV! A to vše jen pomocí pásků, ZADARMO, jen pokud splníte tyto podmínky ...


Podmínky Giveaway:
1. Sledovat můj blog přes GFC ( Google Friend Connect ) 
2. Napsat komentář s Vaším emailem v případě výhry.
3. Napsat co by jste nového na mém blogu uvítali.
4. Případně můžete GA doporučit dál.

Giveaway je platná pro čtenáře z ČR a SR.
Ukončím ji přesně 31.8. 

Přeji hodně štěstí!!!

 

130 komentářů:

  1. 1. htv
    2. kristiesmileb@gmail.com
    3. diy,outfity,hauls,recipes,... :3
    4. zdielaľa som tu - https://www.facebook.com/pages/Tinnas-World/277638075774661

    Pozývam ťa do mojej GA :) http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji. :) Mám ráda hlavně outfitové články, jinak jsem s blogem spokojená, je přehledný (!), super design, články.. :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Sleduju jako Dominika Lakomá nebo Domislava, nejsem si jistá:D
    2. domcalakoma@gmail.com
    3. Žádný nápad nemám, protože tvůj blog zastupuje všechno. Člověk tady může najít recenze jak na kosmetiku, špěrky a obchody. Máš tu články o sobě a o módě. Vážně super blog a já jsem ráda, že jsem ho našla, i když to bylo hlavně díky giveawayi :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Denisa Štulíková
    2.dencastulikova98@gmail.com
    3. máš super články :) ale zkus udělat víc DIY to mají všichni rádi ;)
    4. sdílela jsem na fb : https://www.facebook.com/denca.stulikova.1/posts/276411729218726

    OdpovědětVymazat
  5. Wooow, tak to je super giveaway :)
    Sleduju tě jako Il Freedomová.
    Email: svobodka13@seznam.cz
    Tvůj koncept blogu se mi moc líbí, ráda mám recenze všeho druhu.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to je parádní soutěž :) Sleduji jako Niki, email: nikolik.v@seznam.cz , moc mě baví recenze, ale mohla bys přidat nějaké DIY back to school nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná GA, dobrý nápad a děkuji za pozvánku. :)
    Sleduji:)
    kristyna.gasmanova@seznam.cz
    Co nového? Přidáváš příspěvky, se kterými oslovuješ spoustu lidí. Valná většina blogerů si ráda počte recenze, takže s nimi pokračuj a co nově? Zkus něco, kde ukážeš i sebe. :)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10152371189536716&id=121055236715

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Sleduju tě jako Maruška Friedlová. Jak na GFC, tak na FB :)
    2. maruska.friedlojc@gmail.com
    Já mám moc ráda třeba nějaká videa z výletů, nebo jen takové kratší reportáže, tak..:))

    OdpovědětVymazat
  9. jéj, skúsim teda šťastie :)
    1.sledujem
    2.sange578@gmail.com
    3.vždy sa mi na blogoch hlavne páči veľa outfitov :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Sleduju jako Nikol Wernerová
    2. nikolwernerova@gmail.com
    3. Tady snad nechybí nic! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Awesome giveaway Miss! This product must be awesome!
    XOXO
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju od začátku :))
    Mohla bys přidávat outfity :)
    e-mail: janadvorakova02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Cool giveaway doll I use those enjoy your day.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Jee to se zapojím ráda .
    Sleduju a uvítala bych víc outfity :)
    Ronieforbess@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sledujem
    lenkanincova22@gmail.com
    Asi viac outfitov ale inak super blog

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za pozvání, rády se zapojíme. Sledujeme na gfc, g+ i insta. Uvítáme další nápadité outfity. Náš email je: audreyandpearl@gmail.com
    Měj se krásně. A navštiv zase náš blog;), dnes večer bude nový příspěvek;).
    Audrey&Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Souhlasím s holkama , víc fashion článků.
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sledujem pod týmto účtom. Keďže som ťa objavila vďaka tejto SKVELEJ giweaway, nemôžem povedať, čo nové by si mala pridávať, ale môžem povedať, že sa mi páčia tvoje recenzie :-)
    Mail: natalia.gazova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. sledujem ta pod tymto uctom :) a viacej clankov diy :)
    ale je to tvoj blog takze si pridavaj co chces
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  20. mne sa páčia outfity, new in alebo hocičo o tebe a o tvojich koníčkoch :)
    gfc pod týmto menom :)
    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za pozvání ..blog sleduji a ráda bych tu viděla více recenzí a DIY ;-)
    Kler.b@seznam.cz

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Sledujii :). Tvůj blog mám moc ráda, uvítala bych více recenzí kosmetiky a outfitů :). Výhra je parádní, zrovna jsem se na ty pásky dívala a moc by se mi šikly! :D tak snad se na mě štěstí usměje :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji za pozvání :)
    Sleduji jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Jelikož jsem tu krátce tak více recenzi atd :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, tak nic podobného jsem ještě nezkoušela a přitom je to tak lákavé! Super a opravdu neobvyklá giveaway! :)

    Jinak uvítala bych více outfitů (podle toho co jsem viděla máš totiž super styl - dokonce i v článku o doplňcích jsem koukala k jakému oblečení jsi je hezky zkombinovala, ikdyž tam to šlo vidět jen trošku). A pak zbožňuju recenze na přírodní kosmetiku, takže ty bych tady taky četla ráda. :)
    mail: gavlasovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. sleduji
    reginka.cieslarova@seznam.cz
    já bych uvítala DIY jak už nehty nebo něco do bytu nebo nějaké diy oblečení

    OdpovědětVymazat
  26. gfc: dominnica l
    mimalau@centrum.sk

    na tvoj blog som narazila len dnes a ešte som si nestihla pozrieť všetky články,ale veľmi rada si pozerám outfity,new in.. :)

    OdpovědětVymazat
  27. zrovna jsem na tvůj blog přišla, takže nevím co mi tu chybí:D ale obecně mě baví recenze a povídací články.
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Dekuji za pozvání :)
    1. Sleduji jako Pandička Vendy
    2. pandicka.vendy@centrum.cz
    3. Projela jsem si nekolik článku a asi bych nic nemenila :) máš to tu hezké!

    OdpovědětVymazat
  29. Ještě jednou děkuji za pozvání a už sleduji :)
    Email: SmalclovaMartina@seznam.cz. Co se týká změn na blogu, souhlasím s většinou = je tu vše a hezky uspořádané. Grafika super, takže za mě nic neměnit a ani nepřidávat. Jen dál pokračovat v tom co děláš :)*

    OdpovědětVymazat

  30. I love Crest White Strips.
    www.laurajaneatelier.com

    OdpovědětVymazat
  31. Zdravím,

    děkuji za pozvání, tak za pokus to stojí :).

    1. Sleduji Tě pod jménem Andrea A (jsi první člověk, kterého takto sleduji :))
    2. Můj e-mail je andynahe11@gmail.com
    3. A protože mám ráda články týkající se kuchyně, tak bych ráda něco více do rubriky Kuchyně, jsem úplně hladová po inspiraci :)
    4. GA jsem doporučila aspoň kamarádce, která je miluje, tak jsem zvědavá, jestli se tady objeví :)


    Krásný den,

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  32. Děkuji za pozvání, i ty máš moc krásný blog a ráda tě budu sledovat! Pásky jsem už vyzkoušela, měla jsem ty pro citlivé zuby a byly super, jen to je už strašně dlouho, co jsem je používala a ráda bych je vyzkoušela znovu :)
    Sleduji jako Jani, jsem nová čtenářka, tudíž si později prohlédnu tvůj blog, ale teď nemohu soudit,jen z toho mála, co jsem shlédla. beautypusinka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    outfity :))

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Misha Pham
    email: believe.bitch@seznam.cz
    Uvítala bych víc recenzí, klidně i DIY. Ale to záleží na tobě a na tom, co je ti nejpříjemnější. Určitě si blog dělej hlavně podle svého :)

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Uvítala bych outfitové články.

    OdpovědětVymazat
  36. gfc nela richterova
    Nelarichterova@gmail.com
    mám ráda kosmetické recenze

    OdpovědětVymazat
  37. gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz
    líbí se mi ooutfitové články,DIY,nákupy,recenze...

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Sleduji jako Klára Odehnalová
    2. theclairebiebs@gmail.com
    3. Na tvém blogu jsem poprvé, ale jak už jsem zdůrazňovala na mnohých blozích, nejraději mám, když blogerky píšou články, které jsou jim přirozené. Tím chci říct, že máš psát o tom, co tě baví, co máš ráda, fanoušci si tě určitě najdou sami. Jinak já jsem osobně prošla pár tvých článků a neměnila bych nic:)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodva@centrum.sk
    Mám rada články o jedle, nejoblúbenejšie maškrty z obchodov a podobne :)

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji
    GFC: aleachim15
    Ráda bych nákupy nebo diy
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Taky děkuji za pozvání:-)
    Sleduji jak Passengers Maniac
    holasovakatka@seznam.cz
    Miluji cestování, takže by bylo super kdyby tady byli články o cestování třeba s fotkami a tak, ale máš to tu super!:-)

    OdpovědětVymazat
  42. ooo, rozmýšľala som o ich kúpe, ale skúsim to teraz na šťastie!! ach, chcem ich!! :P.
    inak, ak chceš počuť môj názor, rob presne to, čo robíš! kým to robíš preto, že ťa to baví, napĺňa a robí šťastnou, tak robíš všetko úplne správne :).
    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  43. 1.Sleduju jako Rebeca Beckey
    2. melounovazmrzlina@gmail.com
    3.máš to super,ale kdyžtak DIY mají rádi všichni :)

    OdpovědětVymazat
  44. gfc: lucia kvaššayová
    micka185@azet.sk
    diy. outfitty :)

    OdpovědětVymazat
  45. sledujem cez GFC: ako Loweline
    ako čitateľky môžme poradiť snáď len to čo sami radi čítame, mňa osobne bavia tipy na osvedčenú kozmetiku a nové kúsky v šatníku ktoré sa oplatí zohnať :)
    môj mail: loweline@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. 1. sleduji :)
    2. karolina.piklova@seznam.cz
    3. nic bych neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  47. GFC: Andrea Zuravcikova
    andreazuravcikova@gmail.com
    na blogu by som fakt nemenila nič je tu všetkého dostatok si myslím, možno troška viac outfitov ale je to vec názoru :)

    OdpovědětVymazat
  48. Podmínky Giveaway:
    1. Sledovat můj blog přes GFC ( Google Friend Connect ) - ano slduju jako ilona horáková
    2. Napsat komentář s Vaším emailem v případě výhry- ilona@horakova.eu nebo stačí napsat na muj blog
    3. Napsat co by jste nového na mém blogu uvítali- třeba nějaká instagramové fotky ???? těch nění nikdy dost
    4. Případně můžete GA doporučit dál.- ano provedu !

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduju :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbí outfitové články :)

    OdpovědětVymazat
  50. Sledujem ako Patrícia Klimentová, môj email je patkaklimentova@gmail.com :) mňa bavia recenzie, to rada čítam :)

    OdpovědětVymazat
  51. 1. GFC- Lucie Hnídková
    2. lucinka.hnidkova@seznam.cz
    3. asi nic možná více článků do NAIL'ART

    OdpovědětVymazat
  52. Ďakujem za pozvanie do GA, veľmi rada sa zapojím, keď ide o takúto skvelú výhru :)
    Ja by som na tvojom blogu prijala nejaké líčenie, pretože máš krásne veľké oči:)

    Mail: d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  53. 1. Momentálně jsem se připojila a sleduji tě, takže jsem zvědavá co na blogu všechno najdu :-)
    2. Lekesovaj@gmail.com
    3. Momentálně jsem na tvuj blog narazila, takže zkusím štěstí a jdu listovat blogem s nadšením :)

    OdpovědětVymazat
  54. - sledujem
    - rowenalovesart@hotmail.com
    - páčia sa mi napr. články v rubrike New In, Tips, alebo potešilo by možno nejaké nové nail art :) ale tak všade som si niečo našla, tak asi tie témy článkov striedať :D
    4)

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduju :)
    kajus.kucerova.777@gmail.com
    Nic bych asi neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  56. sledujem :)
    k.rybovicova@gmail.com
    nejaké back to school príspevky :)

    OdpovědětVymazat
  57. Moc vydařená GW :-) Díky za ni.
    Blog se mi líbí, máš jej hezky vyvážený- co do témat, článků. možná ...kdyby se Ti chtělo a měla bys někdy náladu, tak mě napadá jen DIY :-)
    Pěkný večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji jako siimaa
    kovarikova26@seznam.cz
    nic bych neměnila, ale mam ráda recenze kosmetiky, té není nikdy dost :) :)

    OdpovědětVymazat
  59. sleduju ;)
    tinsyfashion@seznam.cz
    nevím na blogu jsem chvilku ,takže jsem si nevšimla ničeho co by mě chybělo ;)

    OdpovědětVymazat
  60. ďakujem za pozvanie :)
    gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    kedze je to kozmetický blog tak určite pokračovať v recenziách, na základe nich potom nakupujem :D

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji jako Hana Vedralová, líbil by se mi nějaký TAG formou videa, miluju kecací videa!
    vedralova.hana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Sleduji
    allen24@seznam.cz
    Mně by se líbily články s random fotografiemi ;)

    OdpovědětVymazat
  63. Tak se tedy zúčastňuji. :) Sleduji jako Lola :)
    E-mail: Lola-J @ seznam.cz (bez mezer)
    Je tu taková všehochuť přesně toho, o co se zajímám, takže těžko říct! Možná i nějaké nákupní tipy, třeba z e-shopů, další recenze a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji :)
    B.Mironidisova@seznam.cz
    Uvítala bych návody na líčení a účesy, líbí se mi i recenze :)

    OdpovědětVymazat
  65. Sledujem ako Dominika Grešová.
    yourdominica@gmail.com
    Uvítala by som nejakú starostlivosť o vlasy.

    OdpovědětVymazat
  66. Sledujem ako Dominika Grešová.
    email : yourdominica@gmail.com
    (vtedy som napísala zlý email)
    Uvítala by som starostlivosť o vlasy.

    OdpovědětVymazat
  67. sleduju jako mnauu)) nejvíc se mi líbí recenze :) krysiik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Tyhle pásky jsou fakt skvělé, ráda bych je zase vyzkoušela. Baví mě kosmetika, co jiného :-)
    kristine.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. sledujem čerstvo :)
    nikky33@centrum.sk
    no najradšej mám recenzie ale tie máš pekné :) asi by som pridala nejaké tagy lebo tak lepšie spoznáme my čitateľky blogerku :)

    OdpovědětVymazat
  70. Pěkné, ráda bych pásky vyzkoušela. :) Blog je moc fajn, nemám žádné výhrady. Ráda bych se podívala na nějaké nové tematické outfity (školní, pracovní, podzimní). Také mě moc baví recenze a zdravé tipy a receptíky.
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Sledujem ako Suzzie cez GFC
    e-mail: cechvalovazuzana@gmail.com

    určite by som privítala viac recenzíí na kozmetické výrobky. to úúúplne žerem! :)

    OdpovědětVymazat
  72. Sleduju jako Dominika Soukupová
    email: Domka.s@seznam.cz
    Trochu mi tu chybí třeba péče o vlasy nebo tak něco, jinak máš blog bez chybičky :)).

    OdpovědětVymazat
  73. splněno :)
    a nic mě nenapadá, dělej prostě to, co tě baví :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Sledujem :) nikaavukova@gmail.com Tvoj blog je úžasný taký aký je :)

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduji, nejvíce mne baví recenze a outfity, takže v tom bych určitě pokračovala i nadále :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. GFC: Anežka Vávrová
    Nejvíc se mi líbí outfity, těch není nikdy dost:)) Takže klidně víc těchto článků.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Sledujem, môj e-mail je: Dia.kirschner@gmail.com ... najviac mám rada recenzie, no uvítala by som niečo čo by sa týkalo buď vlasov, starostlivosti a podobne, alebo kde sa dá kúpiť dekoratívna kozmetika na internete za dobrú cenu :)

    OdpovědětVymazat
  78. Najviac ma zaujímajú recenzie produktov typy a rady. viktoria.klochanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. sledujem... BeresovaStela@gmail.com ...mozno via o kozmetike prispevky ja si myslim,ze ich nikdy nie je dost alebo mozno o stravovani to by ma zaujimalo aspon mna :))

    OdpovědětVymazat
  80. Sledujem cez GFC- Patrícia Debnárová
    patricia.debnarova@gmail.com
    Keď som si blog prezerala niektoré články ma zaujali a sú veľmi pekné. No uvítala by som nejaké DIY. :)

    OdpovědětVymazat
  81. wau, no uzasna giveway :-) uz staci len, aby som vyhrala :) sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky
    ja mam najradsej recenzie na kozmetiku, preto by som uvitala clanky na dekorativnu a pletovu kozmetiku, najlepsie prirodnu a nie prehnane drahu :-)

    OdpovědětVymazat
  82. 29nikis@gmail.com
    Úprimne povedaná, neviem, čo by som zmenila na tvojom blogu, pretože som ho objavila až dnes vďaka mailu od teba. No, čo som pozerala na predchádzajúce články, tak je to veľmi pekný blog a myslím, že by som nič nemenila... :)

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduji jako Romana Lánská :)
    RomanaLanska@seznam.cz
    Na blogu bych uvítala více recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  84. 1.Sledujem
    2. 2kikina235@azet.sk
    3.Určite nejaké recenzie a starostlivosť o vlasy,telo atd. :)

    OdpovědětVymazat
  85. Na všetkých blogoch mám najradšej diy tutoriály alebo recepty. :-)
    gfc: anett
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  86. Budem úprimná a tvoj blog dlho nesledujem, preto nemôžem povedať, čo nové by som privítala, keď som si ho ešte nestihla poriadne poprechádzať, snáď to nebude vadiť. Myslím, že napísať to otvorene bude lepšie ako skopírovať iný komentár...
    Zapojím sa ale veľmi rada :)
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Sleduji, máš krásný blog :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz
    Nejvíce vždy ocením recenze, takže určitě kosmetické recenze, o vlasech a tak, oblíbené stránky nebo eshopy :)

    OdpovědětVymazat
  88. GFC: Nechvatalova9
    Nechvatalova9@seznam.cz
    Ráda čtu články jako jsou roomtour, diy, jak skladovat kosmetiku a jiné věci, přeci jen čerpám inspiraci na svůj budoucí pokoj :). Jinak dále outfitové články a články ohledně péče o vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  89. Jooo ty si chci právě koupit! Nevadilo by mi je vyhrát :D ja bych na blogu uvitala treba recenzi na ne:)
    Martina.nav16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Díky za pozvání :) Zasoutěžím si ráda.
    Jsem tu nová, ale vždy koukám první po zdravých receptech. Tak třeba právě ty recepty :)
    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. sleduji, víc recenzí na kosmetiku nebo tipy na dobré nákupy, lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Líbilo by se mi více outfitpostů :)
    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ďakujem za pozvanie na giweavay :)
    GFC: Miss Cat
    ja vždy ocením diy a recenzie
    katkamargitanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. z.kolacna@seznam.cz
    Více recenzí na kosmetiku a péči :)

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj, jelikož se mi štěstí poslední dobou velmi vyhýbá, tak vyzkouším štěstí tady :-).
    Mám moc ráda články jako je room tour, skladování kosmetiky, outfity ale nejraději HAULY, ty ocením nejvíce :).
    Ještě jsem neměla tu čest bělící pásky CREST vyzkoušet, takže bych výhru určitě ocenila!

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Splněno, e-mail: Aneta.Nesvorna@email.cz, baví mě všechny recenze :)

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj, sleduji jako.. štěpánka petrů. :)
    email: stepankatuckova@gmail.com
    Teprve se tu rozkoukávám, ale líbí se mi pestrost tvých článků! :) Není to žádná nuda... :) Takže... za mě pokračuj stejně jako do teď! :)
    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  98. Sleduji :)
    SAM.15@seznam.cz
    Určitě nějaké odzkoušené receptíky :) a víc věcí do rubriky nailArt :)

    OdpovědětVymazat
  99. Netty Vanity na GFC
    netty.vanity@gmail.com
    Asi bych tu uvítala nějaké randomy, ty mě baví:)

    OdpovědětVymazat
  100. lapetiteaura@gmail.com...páčia sa mi outfit články

    OdpovědětVymazat
  101. Sleduji :) blog se mi líbí takový jaký je. Pěkný čistý styl, přehledný, hezké fotky a zajímavě zpracované články. :) Nejvíce mě ovšem zajímají outfity, takže těch klidně víc. :)
    sLuciii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj, sleduji jako karwen, miluju recenze kosmetiky, takže jich klidně může být víc :-) mikuskova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. cez GFC sledujem ako Barbora Korekáčová :)
    mail: bkorekacova@gmail.com
    určite by som uvítala DIY články. :)

    OdpovědětVymazat
  104. gfc Anna Schindlerová
    schindlerova-anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Sledujem :) e.kacenakova@gmail.com
    najviac mám rada outfity a taktiež milujem recenzie :) ešte viac outfitov by som uvítala =D :)

    OdpovědětVymazat
  106. Sleduji tě a moc se mi líbí recenze a třeba by se mi líbilo více DIY :)
    aneta.nesvorna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  107. fashionpassionbye@gmail.com
    Neviem, čo mi tu chýba, ale ja mám veľmi rada outfity a new in :)

    OdpovědětVymazat
  108. 1. Sleduji jako Anna Hoczová
    2. anullka6@seznam.cz
    3. přidala bych více outfitových článků, ty já mám moc ráda. Jinak mi na tvém blogu absolutně nic nechybí :))

    OdpovědětVymazat
  109. Email mirabruhova@gmail.com ..Myslím, že blog vedeš opravdu dobře, hlavně se mi líbí kvalitní fotky :) A vylepšení? Nejedná se o nic nového, jen by se mi asi více outfitů :)

    OdpovědětVymazat
  110. Ahoj, sleduju te jako Danca a mail je miskovadana@gmail.com. Na blozich obecne ctu nejradsi clanky o nove, neokoukane kosmetice, o beznem zivote, ale i tipy na cviceni, zdravou stravu apod. :)
    Moc se mi u tebe libi! :)
    Měj se krásně, D.

    OdpovědětVymazat
  111. sleduju jako dedisek
    denisamachalova1314@seznam.cz
    Zkus nějaké tagy treba jen psát;)
    zkus taky štěstí u mě:))) http://denisamachalova.blogspot.cz/2014/08/baby-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  112. Uvítala by som recenzie kozmetiky + nejaké tutorialy na líčenie a podobné ma veľmi baví :)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  114. tvůj blog už sleduju :)) a email je a.vodsedalkova@gmail.com :) jinak ne vyloženě doplňovala, tvůj blog je vážně supr, ale vážně ráda mám tvé rozhodně přnoné recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  115. GFC: Diana Behunová
    e-mail: dianka.behunova@gmail.com
    tak čo by som uvítala? :D asi by som zmenila písmo hore na stránke, mne osobne sa veľmi nepáči :)

    OdpovědětVymazat
  116. GFC: Diana
    Mňa baví tvoj blog taký aký je,takže nič by som nemenila :)
    didus.kurcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Tvůj blog je super, moderní, přehledný. Nejraději mám články co se týkají mody:-)
    Určitě bych přidala články o vlasech:-)
    evzenka212@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Moc děkuji za pozvání, máš moc hezký blog a ráda se zapojím:)
    můj email je lucieswlife@email.cz

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  119. sleduji jako Tereza Podešvová
    můj e-mail je terasek98@seznam.cz
    tvůj blog se mi velice líbí a uvítala bych asi jen nějaké diy :)

    OdpovědětVymazat
  120. U každého bloggera ráda sleduji spíše foto-články (více fotek, méně textu), paradox je v tom, že mé články jsou vždy zdlouhavé O:). Každopádně děkuji za pozvánku přes mail, i když si můžu být téměř jistá, že mě štěstí opět obejde. :)

    terry.lyskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj,sleduji tvůj blog pod jmeném Lucy Bella.
    email:lucinkabrezino@seznam.cz
    Tvůj blog je opravdu hodně dobrý.Jsem rádá,že tu máš nějaké recenze,aspo'n pak vím co si pořídit.
    Na tvůj blog už jsem několikrát narazila.Vždycky jsem si tyto pásky chtěla koupit,jelikož jsem na ně slyšela spoustu pozitivních ohlasů,tudíž jsem ráda,že jsi s touto giveawy přišla :-) Na tvém blogu bych ocenila nějaké outfity,diy a tutorialy na nějakou slavnou osobnost a jako každý nějaké back to school příspěvky.Určitě tě doporučím dál,jelikož máš opravdu dost dobrý blog,který slouží za zmínku :-))

    OdpovědětVymazat
  122. GFC: Veronika Červená
    cervena-veronika@seznam.cz
    Nemůžu říci, co bych tu změnila. Mně se tvůj blog líbí a tečka. :)

    OdpovědětVymazat
  123. :) kedže nie som dlhodobou čitateľkou tvojho blogu (zatial) neviem, co nove by som uvitala. Možno časom :)
    xxmajixx95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. 1. Sledujem ako Alexandra Borkova
    2. Borkovaalex@gmail.com
    3. Ja by som bola rada za články ktoré budú o majteľke blogu :) nejaké TAGy :)

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj sledujem ako petronela na blogu by som uvitala viac tagov tie mam rada :) petonewa18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. - sleduji jako Dara Po
    - e-mail: darapo15 na gmailu
    - recenzí a outfitů není nikdy dost :-)
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  127. Sleduji jako Vivi Vodová.
    email vivi.vodova@gmail.com
    Nevím, jsem na tvém blogu krátce, asi outfity :))) Děkuji za pozvání, výhra by mi udělala radost, jelikož mám hrozně veliký problém se zuby :(

    OdpovědětVymazat
  128. Adriana Janičkova
    adrijana91@gmail.com
    asi bych nic neměnila.:)

    OdpovědětVymazat
  129. natalia.gazova@gmail.com

    Hlavne rob, čo ťa baví, potom to bude vždy super :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥