22. 8. 2014

TAJEMSTVÍ MICELÁRNÍ VODY ► NIVEA

       ....... PÉČE O PLEŤ .......

        CITLIVÁ A PODRÁŽDĚNÁ PLEŤ
Micelární voda je čistící přípravek, který Vaši pleť rychle a účinně odlíčí, aniž by ji zanechal mastnou či vysušenou. Obsahuje miniaturní částečky, tzv. micely, jež jsou schopné na sebe vázat nečistoty, a díky tomu dokáží během krátké chvíle odstranit make-up, mastnotu a nečistot a pleť důkladně vyčistí. Hodí se pro každý typ pleti, i pro tu nejcitlivější. Další výhodou micelární vody je její jednoduchost. Nemusíte ji oplachovat, nahradí i pleťovou vodu či tonikum a vy si rovnou můžete nanést na obličej Váš oblíbený krém.
Každý určitě doma vlastní svojí oblíbenou micelární vodu. Já bych Vám tímto chtěla představit novinku od NIVEA a tím je právě tato ZKLIDŇUJÍCÍ MICELÁRNÍ VODA 3v1. Najdete jí snad v každé drogerii. Zaujal mě moc její flakonek a když jsem měla možnost jí vyzkoušet, proč ne. Měla jsem svoji oblíbenkyni od Garnieru, ale jakmile mi tato nová krasavice přistála do rukou, hned je moje number one♥!!!

Parfemace je jaksi zvláštní taková, :D strašně těžko popsat. Ale když si s ní čistím pomocí vatových tampónků pleť tak je příjemná a cítím se po ní svěže. Svoji úlohu plní na 100% a já jí tak mohu zařadit mezi svoje oblíbenkyně. Pleť mám poté zklidněnou, čistou a hydratovanou.► jemně z pleti odstraňuje nečistoty a mastnotu, aniž by narušila její ochranou bariéru a pomáhá redukovat začervenání, napjatou pleť a vysušování...

ZNÁTE? VLASTNÍTE? ČI MÁTE NĚJAKOU JINOU OBLÍBENKYNI?

19 komentářů:

  1. tuhle micelárku určitě zkusím, jinak můj oblíbenec je momentálně Mixa a Loreal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teď používám micelárku od Garnier, která je super, ale zrovna dneska jsem koukala na Niveu v drogerii a uvažovala, jestli jí koupit nebo ne :D Tak se pro ní možná vrátím :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám v plánu ji zkusit :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež by som mala niečo také skúsiť lebo to čo používam teraz nieje ono :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Znám, mám, právě dodělávám. Zatím asi nejlepší micka, co jsem vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Preferuji micelární vody "z lékárny", ale skvělá recenze! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  9. Great review sweetheart...Thx for sharing..:-)
    xx

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za krásné komentáře.
    Svůj vzhled blogu jsem udělala pomocí vyhledávání na googlu různé kódy. :D Pokud by jsi doopravdy chtěla pomoct, kontaktuj mě na email. :)
    Měj se moc hezky!! Krásný blog.

    OdpovědětVymazat
  11. chystám se micelárku pořídit, stále se ještě rozhoduji, jakou vybrat, tahle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som zatiaľ žiadnu nemala (tajne túžim po BIODERME), ale sa na ňu v obchode pozriem :)
    *sponkabob*

    OdpovědětVymazat
  13. Beautiful post, really interesting! xx

    OdpovědětVymazat
  14. Ive heard about this one but Im still trying to run down my two Clearasil ones :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nepoznám ale mám teraz od NIVEI pleťové mlieko a vodu na zmiešanú pleť

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám nejradši micelárku od L´Oréalu, od Nivey jsem ještě nezkoušela :)

    tickerlocky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. hello. thank you for the invitation.
    follow your blog
    http://perfectliya.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Micelárku som vyskúšala a bola fajn, ale zanechala mi vždy po odlíčení na pleti taký zvláštny povlak a trochu horšie sa mi s ňou odličovali oči. Radšej mám micelárku Eucerin Deramto Clean, tá je fakt super a povlak na pleti nezanecháva žiaden. No a zelená Bioderma je tiež vynikajúca, tá na rozdiel od tej z Eucerinu aj pekne vonia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥