•Walk in the park•

K večeru pár slov...
Mám ráda takovéhle počasí, když si mohu vyjít ven jen tak v kraťáskách a tílku a neřešit, jestli mi nebude zima. Nejradši bych letní dny strávila jenom a jenom venku, musím nasávat sluníčka dokud je, protože pak nastane období, kdy jsem nejraději doma. Venku prší a je zima a to je můj hlavní nepřítel. Vždy když jdu u nás ven, vybrousím rychle pryč z města do anglického parku. Je to tu nejkrásnější oblast v Dobříši, kterou mám nejraději, jelikož se odpoutám od toho městského ruchu.
Oblékla jsem se do černé! Nejsem smutná ani mě nic netrápí jen mám černou prostě ráda a i když se říká, že je v ní hic, mě bylo příjemně. Měla jsem pro Vás více fotek, ale nějakou záhadou se mi ztratily...Joo, fajn, mě se totiž vždy stanou takové zajímavé věci :D Na to já jsem magnet. Kdo pořádně kouká, zahlédl mé gumové botky o kterých jsem tu psala nedávno.:)
Ať už jdu kamkoliv, musím mít nějakou kabelku ať už malou či velkou, do níž ukládám své potřebné věci na cestu. V poslední době nosím nejraději tuhle tu krásku od MICHAELa KORSe.

 Máte v okolí svého bydliště také své nejoblíbenější místo?  


20 komentářů

  1. Looking good :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpovědětVymazat
  2. jej, krásna si:) máš úžasné oči ♥

    OdpovědětVymazat
  3. ta kabelka je krásná! :3
    jinak ... nechceš se vzájemně sledovat? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Topánky sú super, taktiež by som celé leto najradšej strávila vonku. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi hrozně moc krásná :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja v čiernej chodím tiež veľmi rada a nikto to nevie pochopiť. :D
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ty jsi roztomilá :) Moc ti to sluší a tý kabelce taky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. zlatá si :) a áno mám obľúbene miesta, ale ked som s priatelmi mozem byt hocikde ;)
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka je krásná a tobě to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, jsi strašně krásná :-) a ten park ti závidím, u nás o žádném takovém nevím :/
    http://dekorni.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj komentovala si mi na blog,možem sa ťa opýtať ako si v komentároch označuješ svoj blog iba tak že s preklikom a už som na blogu ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mala by si záujem o výmenu odkazov na blogu ? :) pridala by som tvoje na moje a ty moje na tvoje :)

      Vymazat
  12. So pretty:)
    Www.helentsokana.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna kabelka aj náhrdelník. :)
    Vďaka za komentár.
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
  14. You are absolutely stunning!!!
    Such lovely pictures!!!!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, jsi moc krásná! Máš veliké kukadla! A boží kabelka!! :) Děkuji za following, už také sleduji! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥