ZOVI

    Dnes bych Vám představila svůj nový objev a tím je e-shop s doplňky ZOVI. Tento e-shop je určen především nám-ženám, kteří si potrpí na skvostné náhrdelníky, náramky, prsteny či náušnice. To tu najdete v obrovském množství, že nebudete ani vědět co dříve přihodit do košíku! Nejenže máte dopravu zdarma na nákup nad 500 Kč, ale můžete zde najít i hromady slev = nejlepší koupě. No jen se sami běžte přesvědčit. Určitě nezůstanete jen u "prohlížení bižuterie".
    Co se týče dopravy a platby byla jsem velice překvapená, rychlé a bezpečné. V pátek večer jsem zboží objednala, v pondělí mi přišel email-balíček odeslán a v úterý ráno na mě už pošťák zvonil s balíčkem od ZOVI. Platit můžete platbou předem a je to vše bezpečné! Pokud nepřesáhnete s božím 500 Kč poté se Vám účtuje doprava ve výši 69 Kč a když nechcete platit předem a volíte raději dobírku-máte to o 50 Kč navíc.. Všechny informace můžete najít zde.
    Pak tu máme ještě variantu a tou je-dárkový poukaz. Nevíte co své kamarádce k narozeninám nebo k Vánocům, které se pomalu blíží, můžete zakoupit poukaz a ten potěší více, než kdyby jste vybrali věci, které by se jí třeba potom nehodily. Poukazy se pohybují v částkách 500, 1000 a 1500 Kč.
    Moje doplňky, které jsem si vybrala přišly v tomto nádherném, na dotek příjemném látkovém pytlíčku s logem e-shopu. Vypadá to skvěle a luxusně! Určitě ho využiji ještě na jiné věci než na odklad doplňků.
    Rychle jsem proto otevřela, nedočkavostí! Speciálně každý doplněk byl oddělen v plastových sáčcích a každý měl svojí cedulku z e-shopu. Vypadá to fakt skvěle! Rozbaluji dál................................................
Kdo mě sleduje na instagramu, každý už určitě ví co jsem si za parádu pořídila, no jen mrkněte sami.
      Dlouho a pečlivě jsem se rozmýšlela, až vyhrál tento set. Tento náhrdelník s náramkem se dají sehnat skoro prakticky všude v obchodních centrech, ale u mě zvítězil ZOVI. Tenhle krasavec náhrdelník jménem Classic Chain je momentálně ve slevě, takže seženete za super cenu. Další krasavec náramek Chunky Chain musel být, aby ladily k sobě. V e-shopě mají variantu zlatou/stříbrnou. Já jsem si zvolila zlatou, jelikož je teď IN.:-D
     Do třetice všeho dobrého u mě zvítězil tento drsňák s hroty. Pearl & Spike skvělá kombinace v elegantním nádechu. Jsem s ním naprosto spokojená, lehký jako pírko a v davu s ním budete zářit. Myslím si, že se hodí na všechny události, když k němu sladíte outfit. Ten u Vás nesmí chybět. Perličky se lesknou jako pravé.


Znáte ZOVI?! Hodnocení e-shopu 1* 

20 komentářů

  1. Nie zatiaľ nepoznám, vlastne už poznám. :-) Náhrdelníky sú zaujímavé.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  2. same krasne veci!

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty perličky se mi moc nelíbí, ale ten zlatý náhrdelnék je super! :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za komentár na blogu, ty si krásna! A náhrdelníky taktiež, hoci na "reťaze" príliš nie som, tieto, ktoré máš sú perfektné a perličkový náhrdelník dokonalý:)

    OdpovědětVymazat
  5. O eshopu slyším poprvé, ty sis vybrala pěkný kousky. Jdu taky mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  6. slyším o něm prvně, ale ráda se tam podívám.. mooc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne kúsky si si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Eshop neznám, ale nabízí moc pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou to moc zajímavé a nádherné šperky!

    OdpovědětVymazat
  10. ten prvý set sa ti neskutočne hodí!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten perličkový náhrdelník je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten první náhrdelník je super!!

    OdpovědětVymazat
  13. ZOVI neznám,ale ty šperky vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  14. O eshopu slyším poprvé, ale krásné kousky, miluju zlaté doplňky, miluju perly, takže ses mi trefila přesně do vkusu :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Krása! Eshop neznám, ale musím uznat že věci co sis pořídila jsou opravdu stylové! :)

    OdpovědětVymazat
  16. hrozně se mi líbí řetězové náhrdelníky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥