29. 9. 2014

http://www.naninails.cz/


Nedávno jsem publikovala článek o kartáči Tangle Teezer a jen drobně jsem uvedla, z jakého e-shopu ho vlastně mám. Dnes bych Vám tímto článkem chtěla představit e-shop http://www.naninails.cz/, kde nakoupí naprosto každý. Když se tak zamyslíte nad jménem e-shopu, zní to vlastně jako by se tam daly nakoupit jen potřeby určené na nehty. Ano, i to tu zde nakoupíte, ale nakoupí si tu opravdu každý i když třeba nepreferujete gelové nehty či nějaké laky atd...
Jak už sami vidíte po roz-kliknutí výše uvedeného odkazu e-shop má skvěle provedenou stránku jak designově tak přehledně. Zde se tu krásně orientujete a kdo by se v tom ztratil, nebo by potřeboval s něčím poradit, můžete kontaktovat tým (velmi ochotný tým) Naninails a Ti Vám poradí zcela vše, co budete potřebovat vědět. 
A jelikož jsem se dala už do psaní, tak bych pro Vás jakožto třeba možné potencionální zákaznice informovala o všech možných nabídek, možnosti objednávek a jiné, to co bych sama právě chtěla vědět. 


UV gely Base One Matt
OBJEDNÁVKA
Zde máte tři možnosti jak objednávku uskutečnit. Každý je zvyklý na různý tip a právě takto se můžete bezpečně rozhodnout, jak budete chtít. Pokud by Vás tyto informace nedostatečně informovali více se dozvíte na e-shopu pod kategorií Obchodní podmínky.
a) Online formulář přes internet v nákupním košíku.
b) Telefonicky
c) Email - Všechny produkty, které si vyberete můžete zaslat emailem na info@naninails.cz

Vaše zásilky jsou odesílány bezpečně přes Českou poštu nebo společností DPD. A i když je Česká pošta někdy nespolehlivá a má své chyby tak Vám zásilka přijde během 1-3 pracovních dnů. Vše Vám až do rukou přijde Vaše zboží bezpečně zabaleno. A pokud by nedejbože balík přišel pomlácený, není tu nad to kontaktovat tým a ten si s tím poradí. Pokud si objednáte zboží v hodnotě na 1700,- máte dopravu ZDARMA. Poštovné a balené máte již od 55 Kč.
Umělé řasy
SLEVY
Naninails má neustavičně na nějaké zboží nějakou akci či slevu. Momentálně se můžou těšit milovníci ozdobných kamínků od SWAROVSKI, jsou totiž ve slevě. Dále pak co je dobré zmínit se o antibakteriálním mýdle, který v dnešní společnosti je více a více potřeba. Můžete tu najít i UV gelym zdobící lak či umělé nehty. Můžete se sami přesvědčit zde.
Neonail UV gely Chameleon

Depilační systém
Jak už jsem zmínila. Tento e-shop není jen pro milovnice krásných nehtů, ale najdete zde i mnohé jiné. Na pravé straně Vám vždy vyjede sloupeček se všemi možnými kategoriemi, které zde najdete. Ať už po UV gelů tak po regeneraci nehtů, tak tu můžete najít i věci na depilaci a potřeby pro řasy. Velmi co mě překvapilo, je zde kategorie > Nástroje a příslušenství. Můžete zde najít boxy, dávkovače, hygienické pomůcky tak i kufříky tak i právě kartáče a odtud pochází můj fialový Tangle Teezer.
Určitě doporučuji si k tomuto sednout, udělat si čas a projít si to všechno a uvidíte, kolik toho potřebujete. Skvělý e-shop a skvělé ceny. 
Určitě dobré je také za zmínku podotknout, že zde najdete blog NaniNails, kde se můžete poradit, přečíst různé recenze, inspirace, návody no prostě vše, co je potřeba vědět. Já sama jsem zde u tohoto strávila dosti času. A zda mi nevěříte, můžete se podívat i na hodnocení e-shopu na Heurece, kde si zákaznici taktéž chválí jako já.

Znáte tento e-shop? Máte s ním zkušenosti?





2 komentáře:

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥