Soutěž se Správnou podprsenkou♥

              KONČÍME 5.10. 2014 !!!! 

Zdravím dámy,
s dnešním dnem otevírám možnost zasoutěžit si s obchodem Správná podprsenka. Všechny dámy to určitě mile potěší, protože podprsenek není nikdy dost a co teprv ty sportovní! Se sortimentem v obchodu, která je sportovní podprsenka Panache, Vám sdělím pár důležitých informací...

Zapomeňte na lambády, stlačená prsa a nepohodlí
a raději své poprsí oblečte do kvalitní sportovní podprsenky!
Každá ráda sportuje, pro krásnou postavu a běh je na to nejideálnější. Zejména při běhu je důležité myslet na zdraví a pohodlí našich prsou a právě tato podprsenka Vám dopřeje kvalitu. Každá z nás by opravdu měla mít alespoň jednu kvalitní sportovní podprsenku, při vykonávání nějakého sportu. Panache Vám to vše dopřeje!
Sportovní podprsenka Panache na rozdíl od většiny sportovních podprsenek nestlačuje poprsí k hrudi, prsa naopak jemně oddělí. Tímto je dosaženo menší pohyblivosti prsou, než u běžných podprsenek.
O co se tedy soutěží a jaké jsou podmínky? V této soutěži můžou vyhrát dva šťastlivci, hurá na ceny!

♥Dárkový poukaz v hodnotě 500Kč♥

♥Slevový poukaz -150Kč na sportovní podprsenku Panache nebo na sportovní top Panache

Podmínky
1. Sledovat můj blog přes GFC. (Google Friend Connect)
2. Zodpovězte otázku: Kdy byla na trh uvedena sportovní podprsenka Panache? (nápověda)
3. Napsat komentář s Vaším emailem v případě výhry.
4. Napsat co by jste nového na mém blogu uvítali.
5. Případně můžete soutěž doporučit dál.

HODNĚ ŠTĚSTÍ! 



13 komentářů

  1. 1.Sleduju jako Il Freedomová :)
    2. Byla uvedena na trh v roce 2011.
    3. Výhru bych moc uvítala, pravidelně běhám a to je dobrá podprsenka nepostradatelná. Email: svobodka13@seznam.cz
    4. Určitě další recenze a pokud třeba sportuješ (když už soutěžíme o tu sportovní podprsenku), tak nějaké články o tom třeba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím tě opravit, že sporovní podprsenka Panache není novinka, mám ji už dlouho a je fakt super ;-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím tím jako novinku v tomto obchodě. :)

      Vymazat
  3. 1) Sleduju pod tímto jménem
    2) 2011
    3) Chodím běhat a nemám žádnou pořádnou sportovní podprsenku, takže by se mi tahle hodila.
    4) Určitě bych uvítala víc recenzí. A články o jídle - ale to ani neber moc vážně, prostě mám ráda jídlo. :D

    OdpovědětVymazat
  4. 1) sleduju pod touto přezdívkou
    2) 2011
    3) pakozaba@gmail.com
    4) uvítala bych nějaké zajímavé recepty - pro mě osobně nějaké zdravé dezerty, strašně mě honí mlsná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji pod touto přezdívkou.
    Podprsenka byla uvedena na trh v r. 2011.
    Na podprsenku jsem již četla samou chválu. A protož jsem aktivní sportovec, rozhodně bych ji využila. :))
    fitkriss@seznam.cz
    Já bych zde rozhodně uvítala články na téma zdraví. :))

    OdpovědětVymazat
  6. 1) Petulkaaap
    2) 2011
    3) Konečně bych překonala svou lenost a začala něco dělat - a k tomu by se mi správná sportovní podprsenka hodila :) Petulkaaap@gmail.com
    4) Recenze, recenze, recenze!

    OdpovědětVymazat
  7. sledujem cez tento ucet:)
    2011
    vyhra by sa mi strasne zisla pretoze vzdy pouzivam normalnu podprsenku a kazda sportova mi je nepohodlna tak mozno by sadla :)
    fuuu , čo by som uvitala je moja neoblubena otazka :) neviem piš čo chceš a čo ťa bavi , mna baviš a preto ta sledujem

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Markéta Kučerová
    2) Sportovní podprsenka Panache byla na trh uvedena v roce 2011
    3) Protože jsem začala hrát badminton se 3 mužskejma, tak správná podprsenka jen umocní moje šance na výhru :) pegas1632@seznam.cz
    4) Vyhledávání a řazení článků po nějakých sekcích
    4)

    OdpovědětVymazat
  9. 1.) sleduji jako Blodin M
    2.) v roce 2011
    3.)Martulinka09@seznam.cz
    4.) Třeba nějaký nový tag, samozřejmě další recenze, tipy na tvoje nejoblíbenější produkty, obchdy...vlastně si ráda přečtu cokoliv :-)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. sleduji jako Kateřina Štillerová
    2. byla uvedena na trh v roce 2011
    3. protože cvičím, tak jsem po Panache začala pokukovat, z výhry bych měla velkou radost! Můj mail:
    katerina.stillerova@seznam.cz
    4. uvítala bych tipy na novinky ve zdravém stravování
    5. určitě doporučím :-)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. gfc: Péťa K.
    2. rok 2011.
    3. jelikož neustále hledám účinnou podprsenku na skákání u aerobiku, tak bych ráda i tuto (pro mě neznámou) značku!
    4. mám ráda ootd, lifestyle či tagy (videa)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Summer Experiences
    2. v roce 2011
    3. Ráda bych vyzkoušela tuto značku spodního i funkčního prádla, proto by mě výhra moc potěšila
    4. Blog se mi moc líbí, ale také bych uvítala více článků o zdravém životním stylu a stravování ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥