Tangle Teezer Compact Purple Dazzle


Každý touží po svém kartáči na vlasy aby byl-flexibilní do kabelky, designově stylový, držel se dobře v ruce, kvalitně rozčesával a aby hlavně neničil vlasy! Dlouho jsem hledala a ačkoli už je tento kartáč proslulý jak v cestovní tak Aqua verzi, tenhle kartáč mi padl do ruky. Inovativní kartáč na vlasy, který je prostě báječný! Jeho roztomilá velikost a styl, to je prostě ideální do kabelky či do batohu. I v té největší rychlosti můžete tento kartáč vytáhnout, učesat a uklidit zpět a to vše během několika sekund. Má odnímatelný kryt na ochranu patentovaných zubů-štětin na česání a díky této vychytávce se nikde v kartáči neusazují vlasy ani nečistoty.
I kdybych měla vlasy sebevíce zacuchané, tento kartáč si s mými vlasy dokonale poradí. Štětiny jsou přizpůsobeny tak, že v místě vlasových uzlů se štětiny kartáče ohnou, nezatahají a sám si s těmi uzly pohraje až je rozčeše!
Je super i na mokré vlasy! I když Tangle Teezer má svůj kartáč přímo na mokré vlasy či do vody, s tímto si vlhké či mokré vlasy rozčešete raz dva! Klasicky to bývá, že se raději mokré vlasy nečešou, jelikož mokrý vlas, je takto více náchylný k zničení! Představme si vlas jako namočenou ovesnou vločku, a když taháte, ničíte tím vlasy a pak ani žádné kondicionéry, séra, masky nepomůžou. Tento Compact Styler vlas ochraně rozčeše a Vy tak můžete být spokojeni.
Dříve pro mě česání bylo hroznou tragédií, padali mi z toho vlasy a lámaly se. Teď je to ale jiné! Vlasy bych česala furt a vypadne mi jen minimum, někdy ani to ne. Proto si tento styl kartáčů oblíbili i profesionální kadeřníci.
Compact Styler se skládá ze dvou kusu plastu, které jsou od sebe snadno oddělitelné. První část je sám hřeben se štětinami a druhá je jeho ochranné pouzdro, díky němu se štětiny nezničí. 
Líbí se mi všechny styly, ale tohle je taková barevná novinka. Leskle fialová neboli Purple Dazzle mi padla do oka a vážně vypadá nádherně!

Tuhle super barevnou kombinaci můžete získat objednáním v e-shopu http://www.naninails.cz/ 


Vlastníte některý kartáč od Tangle Teezer?
Co říkáte na e-shop?

13 komentářů

  1. Je krásný! :) Taky ho mám a už se jiným nečešu, teda občas ještě kančím kartáčem, ale to už fakt vyjímečně :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem po tangle teezeru toužila asi 2 roky než jsem ho loni (a vážně to bylo milé překvapení) dostala k Vánocům. Od té doby na něj nemůžu dopustit, je to vážně skvělá věcička :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem si objednala ten aqua - jsem na něj zvědavá, doufám, že nezklame. Určitě jej pak na blogu zrecenzuji :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tangle je úžasný, už nepoužívam nič iné a tento vyzerá fakt božsky ;) Farbička podľa môjho gusta a ešte sa aj leskne, čo viac si možno priať :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tangle teezer mám taky. Musím říct, že se s ním fakt strašně ráda češu, vlasy mi tolik nepadají, nelítají, vypadají fakt lépe. Na druhou stranu ae přiznávám, že umyté vlasy s nima nerozčešu ani kdybych se zbláznila, takže zároveň používám i klasický obrovský kartáč, který si jako jediný s tím rozcuchem poradí:(

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  6. Na Tagle Teezer nedám dopustit a také jsem nedávno koukala po nějaké cestovní verzi. tenhle vypadá super:)

    OdpovědětVymazat
  7. Presne také niečo potrebujem. Malé spratné do kabelky :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY :)
    Nika

    OdpovědětVymazat
  8. Tangle teezer používám už asi dva roky na doporučení kadeřníka! Super věcička na rozčesání :)
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Asi před týdnem mi přišel tangle, ale ty máš krásnější. :))

    Emily z ''blogu'' http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Už mám od Vianoc, nie však vo fialovej, ale v zlatej. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsem ho k narozkám a nemůžu si ho vynachválit, je supr :)

    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá nádherně, já mám problém s tím že mi při česání vlasy strašně vypadávají a docela mě to stresuje...No a proto si chci pořídit nějaký speciální a pořádný hřeben.Tohle je přesně on! Mám ještě k tomu dlouhatánské vlasy, takže o ně musím special pečovat, no :D www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥