Kosmetický kufřík od NaniNails.cz


Všechny vás moc zdravím!
Poslední články věnuji především e-shopu http://www.naninails.cz/. Doufám, že Vám pomohl můj předešlí článek zaměřený jenom na e-shop a ten o kartáči Tangle Teezer přesvědčil, ti co ho ještě nemají o tom aby jste si ho koupili. 
Tento post bude věnován dalšímu produktu právě od tohoto e-shopu a tím je KOSMETICKÝ KUFŘÍKKosmetický kufřík je pro každou milovnici kosmetiky naprosto super pomocníkem, kam si může uložit velké množství svých oblíbených přípravků. Je vhodný i na cestování, jelikož obvykle sebou tahám opravdu hodně kosmetiky a doteď jsem neměla místo, kam kosmetiku uskladnit. Menší věci sice končily různě po taštičkách, co se týče větších produktů, ty už se mi tam nevešli a nyní kdy mám tento kufřík, jsem velice spokojená. Tento způsob ukládání produktů, je velmi vhodným řešením. Nyní bych Vám kufřík představila. Design kufříku se mi moc líbí. Na obrázku vypadá moc profesionálně, a také jsem si ho z toho důvodu vybrala. Zde máte opravdu hodně možností s vybíráním kufříků, ať už jde o velikost, šířku, výšku či objem kufříku. Je hodně bytelný, takže dle mého se jen tak nerozbije, nezničí a vydrží všechno. 
Co se týče kosmetiky, nemělo by se jí nic v tomto kufříku stát. Takže prakticky stačí produkty do kufříku naskládat, uzavřít a o vše ostatní se kufřík postará sám. Nemůže se v žádném případě stát, že by se nějakým způsobem kufřík nějak otevřel. Zavírá se velmi bezpečně, takovou sponou, která vydává takový zvuk, takové cvaknutí, kdy vás to ujistí, že se kufřík opravdu zavřel. A pokud by jste chtěli svůj roztomilý kufřík ochránit ještě více, je tu možnost zamknutí. Prakticky by jste měli ke každému kufříku co si pořídíte klíčky dostat a v pohodlí uzamknout. Klíčky byly pro tento kufřík uschovány uvnitř.
Určitě každou zajímá, jak je to s prostorem. Je v celku dost prostorný a má také možnost vysunou další přihrádky tzv. šuplíčky se zrcátkem. Má opravdu přehledné šuplíčky, takže do nich nandám vše potřebné a když náhodou se potřebuji nalíčit, podívám se do zrcátka, které vlastní tento kufřík. Je opravdu super, vlastnit právě takový kufřík, z mnoha důvodů... Jeden právě z toho je ten, že Vám ušetří místo v pokoji a nemáte produktu poházené po policích.
Kufřík má patra a každý svůj šuplíček. spodní část je hodně prostorná takže tam se vejdou větší krémy a produkty zvláštních geometrických tvarů. Do dvou pater jde zase hezky vložit dekorativní kosmetika. Takže se prostě nemůže stát, že by se Vám kosmetika rozsypala, zničila obaly či nějak znehodnotila.
Co se týče doplňků, je to právě to zrcátko a možnost toho uzamykání, jak už jsem zmínila. 
Celkově je celý kufřík ve vnitřní části pokryt semišem, takže je to úžasný na dotek a vypadá to i moc stylově. Akorát se bojím, že si to nějakým časem nějak zašpiním. Co se týče svrchního pokrytí, kufřík je bezvadně pokryt takovým pevným materiálem, takže je to skvělé proti nějakým odřeninám, kdyby se to nějakým způsobem ušpinilo, stačí mokrým hadříkem utřít. Rohy a ohyby jsou pro bezpečnost obloženy dá se říci kovovým materiálem, aby se neodřeli či nějak nepoškodily. Pro větší ujasnění uvidíte vše na fotkách.
Celkově bych kufřík ohodnotila velmi kladně. Jak můžete vidět ostatní kufříky mají v e-shopu taky krásné. Pokud o nějaké uvažujete, opravdu tento doporučuji. Pokud chcete stylově uskladnit kosmetiku a vyřešit trable v přepravování produktů při cestování, je to opravdu nejlepší varianta. Samotně kufřík je opravdu krásný, stylový a v mém pokoji mu to opravdu sluší :D

Máte nějaký svůj kufřík? :) 


8 komentářů

  1. Kosmetický nemám mám kosmetický šuplík :D
    Kufřík mám na šperky a kadeřnický :D Jinak vypadá krásně .

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Love this post. Very inspirational :)

    Hugs :)
    xx isa | http://stoerensexy.blogspot.be

    OdpovědětVymazat
  3. já bych do něj našoupala šperky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kufřík vypadá vážně hezky, já jsem ale krabičkový typ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi jak je rozkládací, zrovna sháním něco kam bych si dala svoji kosmetiku, ale brala bych ho v jemnějších barvách :-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful )
    I am your follower , I hope you will follow back  ;) 
    Beauty World by Dessi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥