♥Milujito! Keep Cup


ZDRAVÍM VŠECHNY 

Pokud ráno nestíháte kafe či čaj, mám pro Vás jednu radu. Zadejte do vyhledávače http://milujito.cz/ a hledejte svůj termo hrníček, který Vám usnadní ranní nestíhání. Tento e-shop nabízí spoustu hrníčku od značky KEEP CUP. A já si vybrala...
Určitě každý/á má nějaký ten svůj rituál po ránu, i já takový mám, ale není nad to si přeci jenom přispat, být déle v posteli. Jenže pak nestíháme, jsme ulítaný a často si třeba ani nestihneme dát kávu, čaj anebo to většinou nedopijeme a zůstává po nás poloprázdný hrníček. Všechny tyto ranní pohromy, nestíhání mám za sebou. Ráno si přispím, pak v klidu vypravím a abych nezapomněla na svůj čaj, připravím si svůj Keep Cup, dám vařit vodu, zaliji a můžu odejít s jistotou, že jsem na nic nezapomněla. Veliké plus tento roztomilý Keep Cup, že mi slouží v tomto chladném počasí jako topení. Čaj ještě po 45min. je vlažný. Teda pokud ho dříve nevypiji.      
Myslím si, že každý uvítá ke svým osobním potřebám. Já osobně jsem spokojená a nemohu si ho vynachválit. 

A pokud se mě ptáte, kde jsem tohoto kulíška sehnala, pokud tedy pozorně čtete, na začátku článku jsem uvedla odkaz na e-shop 
http://milujito.cz/ a já to tam přímo MILUJI! Po roz-kliknutí odkazu se můžete přesvědčit sami. Moc mě zaujal design, uspořádání produktů a možnost nabídky. Je to velmi roztomilé a přehledné s hezkýma fotkami.

Cokoliv si na tomto e-shopu objednáte, přijde Vám zboží do 3 pracovních dnů, tedy pokud nejsou problémy s poštou a pokud je produkt na skladě. Zboží přijde v roztomilé krabičce, s logem Miluji to, a působí to na Vás fakt krásně a víte, že tým Miluji to Vám zprostředkoval objednávku přímo s láskou, a chtěl aby jste byli nad míru spokojeni. Kontakt s e-shopem proběhl bez problémů a velmi příjemně a spokojeně. 


Máš už svůj KEEP CUP?

8 komentářů

  1. Mám ho také a už bych ho za nic nevyměnila. Líbí se mi, že je uper lehký a když ho prázdný hodím do kabelky, tak to není skoro znát. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po keep cup pokukuji už delší dobu, ale ještě jsem se neroozhoupala k tomu si nějaký pořídit, no možná to zvládnu během Vánoc (nebo by to mohl zvládnout Ježíšek :D)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tyhle hrníčky! Krásný článek Nikčo :*

    OdpovědětVymazat
  4. Takový přesně potřebuju, akorát v bílém provedení...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja Keep cupy zbožňujem úplne najviac, používam ich každý deň :) zatiaľ ich mám tri, ale tých krásnych prevedení je toľko, že svoju zbierku ešte určite rozšírim :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Něco takového bych si taky přála. :)
    -CrazyJull (crazyjull.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. už ho mám na "wishlistu" ... tak uvidíme co ježíšek :-) tenhle hrníček rozveselí totiž zimní dny na 100%. Krásný článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥