REALASH - Tajemství svůdných řas♥

Ahoj dámy, 

nebudu první ani poslední kdo píše o tomto produktu. Dnes tu mám tzv. na talíři sérum na řasy REALASH. Taky jsem jenom ženská a taky se ráno i večer dennodenně musím koukat do zrcadla.

I když mě Matka Příroda obdařila docela dlouhými řasychtěla jsem víc. Chtěla jsem řasy husté, krásné, dlouhé. Nekonečně dlouhé :D


A prodloužit řasy, to neee. Ricinový olej jsem už taky používala, ale sérum je sérum a ještě k tomu Realash! Zřejmě to jediné sérum, po kterém vám řasy skutečně začnou bujit. Jelikož jsem dlouho měla problém s očním okolím, měla jsem od doktora zakázané toto sérum používat, takže se moje testování odložilo přes pár měsíců dál..

Teď něco z jejich webu. Růstový cyklus řas trvá přibližně 30 dní. Tento produkt vyrobený inovativními technologiemi, pomáhá řasám růst rychleji a efektivněji. Pronikne do hloubi řas, regeneruje je, zlepšuje jejich strukturu a pevnost, zabraňuje lámání a vypadávání řas.
REALASH vám dodá vzhled celebrity: luxusně husté řasy, prodloužené a svůdně zvlněné na maximum.


 Řasy na začátku testování-


Za nedlouho zde zveřejním článek, ve kterém budu zaznamenávat a porovnávat výsledky po měsíci používání Realash. Těšte se ...




3 komentáře

  1. Tak to mě zajímá výsledek. Jestli to bude fungovat, tak jdu do toho taky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥