BioBeauty.sk ♥ + dáreček ke každé objednávce zdarma

Dnes Vám zase představím dva své oblíbené produkty, tentokrát od sousedů (ze Slovenska. Jedná se o e-shop biobeauty.sk a já mám pro Vás takovou radůstku



!!!!! Pokud si budete v tomto e-shopu objednat nějaký produkt tak! Čtěte následující pokyny. Při objednávce stačí vložit do poznámek jméno mého blogu = tj. CLASSY&FABULOUS = dostanete dárek zdarma+balíček vzorečků. !!!!!! Platí do konce roku

Tak, doufám, že Vám to bude užitečné. I já dostala dáreček v podobě úžasného peelingu a takových vzorečků, že bych z toho udělala celý flakonek krému. Co se týče produktů, jeden je na vlasy a ten druhý je na pleť. Asi hned na Vás produkty zapůsobí roztomile, ale to je jen taková menší záminka toho jak jsou dobré! 

Tento krém je od značky NOURISHING FACE MOUSTURISER. A tento krém používám ať je ráno, odpoledne, večer a nebo se jdu líčit. Pro mě je to takový všestranný pomocník. Bílá konzistence s vůní bambuckého másla je lehký, nanáší se úžasné a pleť je poté jako semiš! Je vhodný pro všechny typy pleti, hlavně na tu citlivou!  Jeho antioxidační účinek, obsah vitaminů a minerálů mou pleť chrání a jsem svěží! Moc ráda ho též používám jako podkladovou bázi. Po nanesení make-upu mám pleť celistvě hladkou, příjemnou na dotek. Velmi elegantní balení s hygienickým aplikátorem aneb "airless pump" si oblíbíte nejen vůní ale i svým výsledkem. Pleť mám vyživenou bez zčervenání


Tato maska je značky NATURA SIBERICA a musím tedy pochválit design produktů. Už jste si určitě všimli, že většinou hned co píšu, je design-vzhled... Ale mě to vždycky opravdu tak nadchne! Můžete sami posoudit z obrázku. Balení je 370ml, takže je to tzv. zázračná pixla! Její parfemace je zcela nespecifická s nádechem heřmánku. Taky aby ne! Tato maska je vytvořená na bázi přírodního lopuchového oleje, schizandry čínské a heřmánku! Co se týče vzhledu je maska jaká si šedo-bílá a když jí natáčím na světle sem tam se zajímavě třpytí. Konzistence je krémová, snadno se nanáší. Doba působení je cca 10-15 min. poté je doporučení spláchnout teplou vodou, avšak to já nedělám. Nevím jestli to dobře je nebo ne, ale já teplou vodu na vlasy prostě nesnesu! Vlasy se poté krásně dají rozčesat, jsou provoněné a lesknou se! Nemám jí zase tak dlouho, aby se u mě projevil jakýsi růst vlasů, ale rozhodně vlasy posílené mám!


Informace pro potencionální zákaznice:
- při objednávce do ČR je nutná platba předem, nebo prostřednictvím PAYPALL, na dobírku se nezasílá
- při objednávce se podle váhy produktů objeví všechny možné možnosti dopravy
- na e-shopu jsou dvě možné dopravy a to slovenskou poštou a nebo kurýrem GLS
  1) pošta - do 500g - 4,90
                - od 501-1000g - 8,90
  2) kurýr GLS - do 5kg - 6,90



CO ŘÍKÁTE NA PRODUKTY? Plánujete uskutečnit nějakou objednávku?

4 komentáře

  1. ten e-shop vyzerá úplne super, vôbec som o tom nevedela :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Great post!
    I would really love for you to check out my latest post:
    Kaiyo Aino Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Haven't heard any of these products before, looks good

    Please let me know if you would be interested in following eachother on GFC and Bloglovin.Would love to stay in contact.

    Candice | Beauty Candy Loves
    xoxo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥