6. 11. 2014

Gym Days ♥

Zdravím,
po dnešním dni jsem opravdu velice ráda, že jsem se alespoň zastavila na ntb a tedy když už jsem tu, tak jsem si řekla, že se Vám ozvu. Poslední dobou bych jenom spala. Nevím čím to je, jestli tím jak vstávám brzy na praxi, nebo že jezdím brzy ráno a domů večer, tma všude tma a šero. Občas si ale přeci jen
zajdu do posilovny. Každý svůj rok tyhle měsíce trávím v obložení jídla, ale tento rok bych to chtěla jinak! Snažím se jíst dobře, mít pohyb a spát dostatečně. Ale to sladký-mám pro to slabost!!! Achjooo, potřebovala bych nějakou odvykací kůru, jelikož dokážu stláskat tunu sladkých věcí a pak funím s nafouklým břichem.:D I když všichni říkají, že na to nevypadám, přeci jenom bych to chtěla zmírnit.

Mimo chození do posilovny si občas dám doma nějaký to kardio nebo si zatančím s Just Dance! Absolutně nejsem typ co by v tomhle počasí venku běhal, i když bych moc ráda, kdybych to zvládla.:D :) No snad se i tohle pokusím změnit. Uvidíme...
Chodíte do posilovny? Máte nějaké tipy jak si "vylepšit" postavu?

4 komentáře:

  1. nedavno jsem baletila http://janesmoments.blogspot.cz/2014/11/fitbalet.html

    OdpovědětVymazat
  2. tiež som uvažovala o posilke, bohužiaľ je toho do školy toľko, že len ona mi berie všetok voľný čas :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. super článek♥ já nejraději cvičím doma jógu nebo posiluji podle trenérek na youtubu :) když jsem chodila do posilovny, tak jsem vždycky strávila hodinu cestou tam a zpátky :D

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja osobne bohužiaľ na svoj jedálniček príliš nemyslím ale snažím si aspoň udržiavať postavu a čiastočne aj spevňovať jednoduchými cvikmi vždy večer :P napríklad robím výpady alebo kliky okrem iného ;) a je pravda, že je ťažké si nájsť na seba čas hlavne v tomto jesennom období, kedy sme navyše ešte všetci aj unavení :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥