Podzim s Yves Rocher

Přeji příjemný první den v listopadovém měsíci...
Dneska je docela krásně, sem tam na nás vykoukne sluníčko. Podzimní počasí moc v oblibě nemám, takže bych to spíš nazvala jako moje čekání na zimu. Přeci jenom má toto roční období svoje kouzlo v barvičkách a na to pomyslel i 
Yves-rocher. Momentálně se chystám ukázat Vám dvě novinky právě z Rocheru a tím mám na mysli paletku očních stínů a půvabnou parfémovanou vodu Quelques notes d´amour. Takže já si myslím, že tímto jsem na podzim jednoznačně vybavená a můžeme jít na hodnocení produktů! 
Když jsem ucítila tuto vůni, byla jsem příjemně překvapena. Nečekala jsem upřímně nic extra od této parfémové vůně, jen jsem ze začátku hodnotila její vzhled  a flakonek, který je velmi roztomilý a skladný do našich kabelek. Balení 30ml je tak akorát a já jsem s tímto obsahem spokojená. Přišel okamžik, kdy jsem měla tu čest se prvně setkat s touto parfemací a hned jsem si jí oblíbila. Lehká, svěží, příjemná, romantická je přesně Quelques. Spojení květinových tónů, dřeva, vanilky a pryskyřice Vám omámí smysl a nebudete chtít jinou! Pro mě je teď na prvním místě, a v tomto počasí přímo vyniká.
Pokud chcete vynikat s luxusním kouřovým líčením, tak mám pro Vás skvělý tip! Tým Rocheru vymyslel nepřekonatelnou paletku, právě pro toto líčení. Na výběr máte pět odstínů a mě nejvíce tedy zaujal odstín Bleu eclatant. Tato paletka obsahuje čtvery svůdné odstíny a je zcela na Vás jaký zvolíte či jak je zkombinujete. Sice moc tyto paletky nepoužívám, ale takhle se mi upřímně hodí! Stíny se nerozmažou a vydrží poměrně dlouho.

 MÁTE UŽ SVÉ PODZIMNÍ OBLÍBENCE?

4 komentáře

  1. Moji oblíbenci jsou právě na blogu!:)
    Super článek:):*

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka je jako stvořená pro večerní kouřové líčení, přes den bych se bála, že bude působit příliš chladně, ale i tak krása. Od parfémované vody jsem čekala, že bude inspirována vůni nějaké z květin, ale ta vanilka mile překvapila, i když si nejsem schopná vůni představit, rozhodně se po ní v Douglasu kouknu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka má nádherný obal a barvy se mi taky líbí i vůně mě na první pohled zaujala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥