30. 12. 2014

BEST MOVIES OF THE YEAR 2014 / NEJLEPŠÍ FILMY ROKU 2014

Máme tu předposlední den v roce 2014. Myslím si, že jsem na nový rok řádně připravena. Vlastním nádherný diář, do něhož si budu psát všechny svoje důležité věci, vím svá předsevzetí a věci, které chci udělat a též věci, které si chci koupit. Takže se snad dočkáte mého prvního wishlistu. No a na jedno jsem zapomněla! Rok 2015 je ve znamení nových-úžasných filmů, které chci vidět ať s přítelem nebo sama (např: Fifty shades of grey) mmm... 

Tento článek píši, jelikož bych chtěla udělat takový souhrn nejlepších filmů roku 2014 (samozřejmě dle mého), a možná Vás tím i inspirovala při situacích, kdy prostě nebudete vědět co si pustit za film. Neberu to podle žádných měřítek na internetu. Nebudu to seřazovat ani podle oblíbenosti, jelikož nedokážu říct, který z uvedených filmů se mi líbil nejvíce. 

Step Up: All In
Miluji taneční a hudební filmy a jelikož jsem viděla všechny možný díly před tímto filmem, nenechala jsem si ho ujít. Nemohla jsem si nevšimnout úžasných prvků, kterých je tam více než dost a opět skvělých písniček. Jedna z mých oblíbených Diplo-Revolution tam též zazněla. Nebudu Vám tu prozrazovat oč tam jde, nebudu dělat žádný spoilery, jen řeknu že se můžete (ti co ještě film neviděli) maximálně těšit na závěrečný tanec! 
22 Jump Street 
Miluji Channinga Tatuma a i filmy s nim. Neskutečný film nabouchaný vtipných scén. Po shlédnutí 21 jump street jsem jen netrpělivě čekala na následující "dvacetdvojku" a teď? Netrpělivě vyčkávám na 23 Jump street.
Sex Tape
Cameron Diaz prostě ve svým věku vypadá úžasně! Své tělo mohla báječně prodat v komedii Sex Tape po boku Jasona Segela - známeho Marshalla ze seriálu How I met your mother. Zaručuji, že Vás tento film pobaví!
Blended 
Aby komedií nebylo málo, stáhněte si tuto! Film Dovolená za trest s Adamem Sandlerem Vás bude bavit!
Strážci Galaxie
Sci-fi komedie od Marvelu s úžasnou doprovázející hudbou Vás zavede do víru fantazie. A kdo je Vin Diesel? 
Labyrint - Útěk 
Moc jsem tomuto filmu nedávala šanci, ale přeci jen jsem ho shlédla! A můžu tedy říci, že jsem z toho byla celá v *** rozrušená :D nejlepší, nejlepší, nejlepší! Útěk je první díl z triologie, takže se máme ještě na co těšit!
Očista:Anarchie
Druhý díl Očisty přišel v tomhle roce. Od prvního dílu, kde se očista odehrává v jednom luxusním domě, je tento díl velmi obohacen. Nazvala bych to - co se děje při očistě venku :D.. Tenhle film mě velmi oslovil, i když se tu vyskytují brutální prvky, patří do mých nej!
Hercules
Vtipně pojatá síla Dwayna Johnsona neboli The Rocka a jeho společníků Vás dost překvapí. 
Hvězdy nám nepřály
Romantika. Věrná láska a osudy dvou zamilovaných znázorněná v tomto filmu Vás přímo dožene k pláči. 
Hobit:Bitva pěti armád
Co bylo před Pánem Prstenů se dozvíte v úžasné triologii Hobit. Tento poslední díl, na kterém jsem byla posledně v kině Vám vyrazí dech. I když mi to přišlo takové uspěchané, ten kdo tohle miluje ví, o čem mluvím.

Dále bych ještě zmínila - Vejška, Transformers-Zánik, Zloba-Královna černé magie, Need For Speed a Želvy Ninja s úžasnou Megan Fox.

A jak Vás oslovily filmy v tomto roce? Doporučíte mi ještě nějaké, které tu nezazněly? 

11 komentářů:

  1. S tymi čo aom videla absolútne súhlasím. No a tie ostatné si rada pozriem :) super clanok ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se Strážci galaxie třeba vůbec nelíbili :D :/

    OdpovědětVymazat
  3. doplnuji, ze dobrej je i Hodinovy manzel.
    PS stav se u me, bezi GA

    OdpovědětVymazat
  4. Pozývam ťa na moju novoročnú giveaway :) http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Hobita se teprve chystám.. Jinak STrážce Galaxie jsem neviděla, ale ani nechci - kámoškám se to moc nelíbilo a ty mají podobný vkus jako já.. Ale 21 Jump Street jsem si zamilovala, takže 22 určitě taky zhlédnu a na Sex Tape se chci podívat už delší dobu, ale když jsi mi to tak připomněla, tak se na to dneska kouknu :D A Labyrint: Útěk jsem viděla a docela se mi líbil :)
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. I haven't seen any of these.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Z techto zmínenych jsem videla jen Stražce galaxie a hobita a oba filmy se mi moc líbily :)

    OdpovědětVymazat
  8. Několik z těch filmů ještě musím shlídnout, super blog a díky za skvělej článek, aspoň se snad konečně donutim k tomu je vidět:D:)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
  9. všetky filmy som videla ... Hviezdy nám nepriali sú najlepšie u mňa !!! :) Má sa natáčať aj kniha Papierové mestá :) Tak o rok tam budeš mať možno práve ten film :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Už som videla nedávno útek z Labyrintu, je to úžasné, ale aj trochu smutné a dosť napínavé :) Máš super blog :) stávam sa čitateľkou
    http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Hvězdy nám nepřály, Vejška a Step up je super. :)
    A na Hobita se už takovou dobu chystám a pořád se k tomu nemůžu dokopat. :/

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥