HAIRBURST - vitamins for hair growth


 Zdravím dámy♥

Dnes bych Vám chtěla oznámit, že testuji produkt/vitamínky od HairBurst. Je to takový hit a mě to neminulo. I když pro své vlasy dělám maximum, stále nejsem spokojená a nemám je zcela zdravé , i když konečky stříhám a dávám jim dostatečnou péči. Zkoušela jsem už dříve nějaké vitamíny, jako je třeba Biosil, vitamíny z DM a tak různě..Ale nikdo se zatím neosvědčil a tak dávám prostor těmto novým a snad tedy se dočkám vysněné hřívy!

Určitě sem pak hodím foto před a po. Tyto vitamíny jsou dostupné http://www.hairburst.sk/ a můžete vyzkoušet tyto vitamíny až na 6 měsíců! Tak tedy sledujte můj blog a určitě se dočkáte výsledku!

A když už jsme u téma - VLASY, jak se staráte o ty svoje ? :)) 

7 komentářů

  1. my hair grows quickly enough for my taste, but I guess trying some hair vitamins is not a bad idea.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. They sound great!

    Check out my new post Here!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Such an amazing idea for hair growth. Great blog & would you like to follow each other on
    GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem zvědavá jak to dopadne.. Já si je chtěla taky koupit, ale moc se mi tomu nechce věřit, tak uvidím u tebe :) Jinak já mám to štěstí, že i přesto, že o vlasy nijak extra nepečuju a často je barvím, tak jsou pořád v pohodě, jen se mi teda zasekly na jedné délce, což nesnáším...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zvědavá! vlasy jsou pro mě velmi důležité a hodně o ně pečuji, ale čím delší je mám, tím je ta péče náročnější. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Great post!!! very interesting!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥