29. 12. 2014

✴ Let it snow, let it snow, let it snow! ✴

Venku se to hezky všechno schovává pod sníh, velice mě to překvapilo, né to, že by začalo sněžit, ale že toho bude dost! Ač mám tohle počasí ráda, protože to venku vypadá pohádkově, tak jsem raději doma s přítelem v posteli v teplíčku a koukáme na nějaký ten vánoční film♥
Akorát mě mrzí, že nezačalo to bílé kouzlo padat dříve. Nebo bych měla být vděčná, že vůbec něco padá? O:) Mám už týden školního volna za sebou, a mimo to že si prázdniny krásně užívám s miláčkem, tak se bořim v učení. Jsem maturitní ročník a pro mě jsou prázdniny spíše takové učící prázdniny....Už mě to dost unavuje, ale ještě pár měsíců a konečně pryč ze střední!!!


JAK TRÁVÍTE VY POSLEDNÍ DNY V ROCE 2014? 

4 komentáře:

  1. Sníh je krásný :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pozývam ťa na moju novoročnú giveaway :) http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, jak trávím své poslední v roce 2015, protože to budoucnosti nevidím, ale ty současné trávím lépe, než jsem si mohla přát. Předpokládám, že nejsem jediná. Hodně štěstí do těch posledních pár měsíců na střední, povedenou maturitu, Šťastný Nový rok a příjemný Silvestr! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, děkuji ti za milý komentář. Absolutně jsem si nevšimla, že tam mám chybu v roce, takže to je dost takové trapné, ale už jsem to napravila! :)
      Jinak i tobě přeji krásný šťastný Nový rok a krásného Silvestra :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥