15. 12. 2014

Photoshots for Bestmakeup.cz

Hlásím se po měsíční pauze s nějakými novinkami.. 

Jelikož jsem ve čtvrťáku, snažím se úspěšně zvládat hodiny trapných nematuritních předmětů a dojít až k maturitě abych z té střední vypadla a začala poznávat svět! I když obavy mám, řeknu si, že pokud to udělali ostatní, udělám to i JÁ! :)

V poslední době u mě nepanuje moc dobrá nálada, všichni blázní z vánočních svátků a místo toho aby byli hodní, tak jsou protivný a v OC panují hrozné války o zboží! Přijde mi, že už to nejsou Vánoce takové jaké dříve byly. Teď to je už jak soutěž o to, kdo dostal dražší dárek ... Asi každého věc názoru. Já snad dárky z krku už mám. letos jsem to nějak zvládla lépe než jindy :)  (tak to bychom měla alespoň na úvod :D ) 

Tento článek bude věnován http://www.bestmakeup.cz/ pro něhož jsem fotila minulý týden. Teda, řeknu Vám... sedět skoro 4 hodiny nehnutě, nooo to dá zabrat :D Zmohlo mě to, ale výsledek si tedy nemohu vynachválit. Líčilo se značkou GLAZEL. Nejprve jsme zkoušely lehké-nevýrazné líčení a poté kouřově zlaté, pro trochu té vánoční atmosféry. Fotky se objeví buď to na e-shopu či v časopise UPGRADE Make-up.


Pokud máte nějaké dotazy co se týče této spolupráce, jak vše probíhalo a co Vás vše zajímá-můžete mi napsat do komentářů a nebo na můj nový účet >> http://ask.fm/NikoleKa

Jinak jak u Vás probíhají vánoční svátky?:))

 



2 komentáře:

  1. wow, moc krásné líčení! takhle dlouho tam sedět..klobouk dolů! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky :) Moc Ti to sluší! :) jinak asi by mi taky dalo zabrat tak dlouho nehybně sedět, ale jak říkáš, výsledek za to stojí :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥