CHI KERATIN home set- PART 1

Zdravím dámy,
dnes tu mám pro Vás článek o vlasové péči part 1. Takže Vám tu představím šampon a kondicionér z řady KERATIN od značky CHI. Jen tak pro ujasnění, nikdy jsem neměla žádnou zkušenost s touto značkou, snad možná jen, když jsem si dříve kupovala takový ty mini olejíčky na suché konečky v Douglasu. Jelikož jsem naposledy koukala, že to dost zdražily, došla jsem k závěru, že to nemá šanci, abych si to zas koupila. Sedla jsem si proto na internet a chtěla jsem si objednat nějaké větší balení i s nějakými dalšími pomocníky na vlasy. Nakonec jsem si vybrala. Natrefila jsem na stránku NANICVLASY, kde určitě každá najde svůj produkt pro krásu a dokonalost vlasů.
Jak už jsem tedy psala, bude tento článek zaměřen na šampon a kondicionér. Je to asi nejhlavnější základ pro umytí vlasů a jelikož mě osobně nesedne každý (třeba SYOSS ani od YVES ROCHER mi moc nepadly do noty) CHI si mé vlasy nejspíše oblíbil. Myslím si, že je hloupost vlastnit vlasovou péči a každý produkt od jiné značky. Je lepší si zainvestovat a koupit si nějakou vlasovou řadu podle typu Vašich vlásků samozřejmě i kvalitnější značku. Moc se mi líbí vzhled balení a i kombinace barev (zlato-stříbrná). Obojí má obsah 355ml, což je taková zlatá střední cesta.

CHI KERATIN SHAMPOO

Všechny výrobky z řady KERATIN jsou vyživující, takže by nejvíce měli opravovat vlasy poškozené a doplňují potřebné množství keratinových proteinů. Výrobci slibují zlepšení elasticity a preventivně předstupují budoucímu poškození. Mimo obsaženého keratinu tu najdeme oleje z Jojoby a Arga. Tento šampon poskytuje výživu, ochranu a lesk po dlouhou dobu.
Z mé strany zatím nedokážu posoudit jestli předstupuje budoucímu poškození, protože jsme prozatím při používání neměla kontakt s žehličkou či fénem. Rozhodně mé vlasy jsou takové lesklejší a nejsou rozlítané. Mé poškozené konečky jsou zredukované a není to moc znát.

Jak můžete na obrázku vidět, oba produkty mají udělaný nejvýhodnější aplikátor. Otevřete, nanesete šamponu tolik kolik potřebujete a uzavřete, aby Vám nevysychal. To samé platí i u kondicionéru. Než vlastně začnete výrobky používat, nezapomínejte odšroubovat aplikátor a sejmout ochranné zalepení.
CHI KERATIN CONDITIONER 
Nedokážu si představit život bez kondicionéru. Sice ho nepoužívám každé umytí, ale jen ob. Ošetřující kondicionér obnovuje vlhkost vlasů éterickými oleji a napomáhá tomu, aby vypadaly vlasy zdravěji. Rekonstruuje a posiluje. Tento kondicionér také napomáhá k tomu, aby se vlasy dali krásně rozčesávat a zanechává mi vlasy voňavé s pocitem úplné čistoty.
Zde můžete vidět k porovnání konzistenci kondicionéru a šamponu. Kondicionér je takový klasický připomínající tělové máslo, ale je takový lesklejší. To samé má i šampon, ale je více průhlednější.

Příště se můžete těšit na part 2, kde Vám představím bezoplachový kondicionér hedvábný olej.

CO VY A ZNAČKA CHI?
CO ŘÍKÁTE NA TYTO PRODUKTY?

11 komentářů

  1. Vůbec neznám, ale vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Looks like a very effective product, I haven't tried this brand before, but I will now ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpovědětVymazat
  3. I love it
    Visit my blog
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Sounds interesting

    Nashia
    www.makeupandbeautymayhem.com

    OdpovědětVymazat
  5. I don't know this product, but reading your post looks like a very good product. I'm Eni, blogger from Italy. If you want, take a look at my blog. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovědětVymazat
  6. Great post dear! :)
    Visit my blog... :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Great post dear! :)
    Visit my blog... :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower.
    Btw, such a great review.
    Kisses.

    OdpovědětVymazat
  9. This sounds wonderful! Never heard of this brand before.

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/
    twitter.com/floralandsmiles

    OdpovědětVymazat
  10. Great post, and great photos. Love it. I follow you dear, could you follow back, pls.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥