Chraň si na blogu své soukromí! *návod*

Ahoj všichni, 
určitě jste všichni slyšeli o tom co se děje na facebooku se svými fotky, příspěvky a vlastně se vším, co na fb děláte. Od Nového roku je to prý tak, že vlastně vše, co poskytnete fb může být zneužito. Nevím jak je to přesně, píšu pouze svými slovy, takže koho to moc zajímá, tak nepochybuji o tom, že se to nedá nikde najít. Sice FB stále používám, ale opravdu už si dávám pozor, co do chatu napíšu, jakou fotku pošlu či zveřejním. 
Vlastně všude na sociálních sítích toto můžete očekávat. Různé zneužití, nebo se za Vás dokonce může někdo vydávat. I takové případy znám.
No ale... Tento článek je zaměřen především tu na blogu, přesněji řečeno na blogspotu. Aby si nikdo Vaše fotografie nestahoval a nedělal si z Vašeho blogu ulož.to mám pro Vás super, snad doufám jednoduchý návod, jak na soukromí! :)

Jak na to? 

- otevřeme si u rozvržení nový gadget pro HTML code 
- do políčka vložte tento kód


< script>var message=" Tato možnost není povolena.;function clickIE4(){if (event.button==2){alert(message);return false;}}function clickNS4(e){if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){if (e.which==2||e.which==3){alert(message);return false;}}}if (document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS4;}else if (document.all&&!document.getElementById){document.onmousedown=clickIE4;}document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")

*PROSÍM VŠECHNY, KDO TENTO HTML code CHCE POUŽÍT, ODSTRAŇTE MEZERU PŘED PÍSMENEM "S"  U PRVNÍHO < script> ??


- dle své libosti si můžete změnit uvedený text, který se Vám bude zobrazovat, když kliknete pravým tlačítkem myši na nějaký obrázek
- ULOŽIT! Hotovo ♥

Pokud s tím máte nějaké problémy, napište mi do komentářů. Pomohl Vám tento návod? :)

18 komentářů

  1. Toto je super! Presne toto som potrebovala a chcela urobiť už dávno, ale mi to nejak nefunguje :/ Vložím ten kód a aj tak si viem uložiť fotky z blogu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, při psaní toho HTML mi to blogger nechce povolit, prý ten tag není povolen, a tak jsem musela udělat mezeru u toho < script> .. před tím "s" jestli vidíš. A ta tam právě nemá být, psala jsem to do článku, tak si to zkontroluj, zda-li zde nemáš chybu. :))) Napiš mi pak jak jsi dopadla.

      Vymazat
    2. ja viem viem :) urobila som to bez medzery a aj tak mi to nejde :/ Ale nevadí. Ja som v týchto veciach hrozne nešikovná :D

      Vymazat
    3. Tak to už nevím, jak ti pomoci. Jedna slečna si to takhke nastavovala, podle mě, a jde jí to krásně. :-) Tak nevím, v čem je chyba. :-!

      Vymazat
  2. Ahoj mam menší problém. Nejde mi to urobila som všetko podľa návodu aj odstránila tú medzeru a aj tak mi to nefunguje. Mohla by si mi prosím poradiť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak nevím v čem je problém, každopádně odpoledne sem přihodím ještě takovou pomůcku. :)

      Vymazat
  3. Je to sice super, ale myslím, že stejně to je k ničemu, protože kdo bude chtít tak si tu fotku stejně vyscreenuje a nebude si ji muset ani stahovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, úplně zbytečné. Když budu chtít, stačí udělat screenshot a fotku si vesele uložím...

      Vymazat
    2. Tak ano :/// screenování se nevyhneme, ale tak pro lepší pocit :D

      Vymazat
  4. Ahoj, díky za návod, ale i mně se to nepovedlo :( Odstranila jsem tu mezeru, ale pořád nic :(

    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý a velice nápomocný článek Nikolko ! :-)

    musím potvrdit, že přesně v tomto formátu jsem odkaz vložila do gadgetu (HTML) a přesunula jsem ho pod příspěvky a opravdu mi to funguje. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. paradoxne, keď si človek teraz ten kód chce skopírovať nejde to práve kvôli tomu kódu :D

    OdpovědětVymazat
  7. vygooglila som, ale niečo lepšie :http://www.krokzakrokom.eu/content/zkopirujte-si-kod nielenže zabráni nežiadúcemu kopírovaniu, ale ani nedovoľuje nič označiť a tým skopírovať pomocou ctrl+c a taktiež ako bonus nevybehuje otravná ikona :) čiže vrelo odporúčam

    OdpovědětVymazat
  8. Ženy, všechny co máte s tímto problém a nejde Vám to, pokusím se odpoledne aktualizovat článek a vložit nějaký pomůcky, jak přesně na to, kdyby jste to náhodou někdo dělal špatně. Ale určitě věřím, že to děláte správně, jen Vám to prostě nefunguje... Takhle jsem si už dost věcí chtěla nastavit a taky mi to nešlo. :// Takže opravdu netuším, v čem je chyba.:) Mějte hezký den♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥