6. 1. 2015

Happy Plugs♫is my passion♫

Jelikož je už dost dlouho po Vánocích, nechce se mi dělat článek - co jsem dostala od Ježíška, tak to trochu pojmu v jiné formě. 
Jsem milovnice hudby. Ráno, odpoledne i večer poslouchám hudbu. Když jedu do školy, když jedu ze školy, při učení-uklízení-cvičení! Bez tady té věci bych si asi nedokázala život představit. Hudba mě uklidňuje, dokáže mě přenést do jiného světa, kde je všude klid, mír a láska! :D 
Dostala jsem od svého přítele nádherné dárky a jedním z nich jsou právě tyto sluchátka! Happy Plugs.♥♫
Vždy jsem si tyhle sluchátka moc přála a konečně se můj sen splnil. Prostě jakou jinou barvu než je zlatá?! Moc se mi tato barva líbí a taky k mému telefonu skvěle ladí a já ladím taky!♥ Každopádně co se kvality týče, hrají úžasně, hlas je v nich dokonale čistý, basy pronikavě dunící :D Já jsem s nimi spokojená a nevyměnila bych je. Nemusím je dávat ani na max. abych neslyšela okolní rámus. 
Máte s Happy Plugs zkušenosti? Co si o nich myslíte? :)

8 komentářů:

  1. Happy Plugs jsou úžasné! Měla jsem jedny, ale někde jsem je bohužel nechala, což mě fakt mrzí :( ale mám v plánu vyrazit do obchodu pro další a hrozně se mi líbí i jejich kabely, jsou skoro 2 metrové a to je alespoň pro mě velké plus!
    annastazie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mám přesně ty samé, jsou bezvadný!:) Jinak jsem si tě přidala do GFC, máš super blog :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Prijdou mi uzasne a moc pekne, jedine, co mi vadi, ze nemaji stredovy prepinaci panel na hudbu, to mi prijde jako velke minus a kvuli tomu koupi odolavam :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela nad tím středovým přepínačem, ale tak co... Jsou skvělé a mě vyhovují :))

      Vymazat
  4. Já vyhrála od ZOOTu leopardí a taky bych je nevyměnila :)
    http://monnul.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé gratuluji, to muselo hodně potěšit!! :))

      Vymazat
  5. Mám v plánu si jedny pořídit , připadají mi važně užasné :)
    http://atilla-moon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥