Maturitní ples - a co s vlasy?

Jelikož se mi to fakt už dost krátí, pořád přemýšlím jak vypadat víc jak dobře! Princeznovské šaty už mám doma, jen je zkrátit a bude! Co se týče líčení, to musím vyřešit :D, ale moje hlavní dilema je, že nevím co s vlasy. Rozpuštěné, clip-in, vyčesané nebo jak? Pořád nad tím dumám, různě se inspiruji a stále jsem nedovršila výsledku....
Kupodivu se mi tu sešly dvě nádherné blonďaté slečny s krásnými vlasy. Tudíž, když koukám na tyto dva hairstyles, zase přemýšlím jestli ozdobit nějakým doplněk a nebo nechat bez. Noo asi je čas na to si hledat nějakou odbornici aby mi pomohla rozlousknout tento oříšek.
A co Vaše maturitní plesy? Máte je už za sebou a nebo Vás teprve čekají? A jak vůbec by jste chtěli vypadat? ♥

5 komentářů

  1. Všetky účesy čo si sem pridala sú krásne, myslím, že v ten večer budeš za krásnu s hocijakymi vlasami. Ja som mala natocene a vypnute do boku so sponou, podobne ako je dievča na tom prvom obrázku. Vydrzali ma cely večer a ešte aj na ďalší deň som ich mala. Ja by som ti odporučila keď už clipy tak ich tiež natocit. Ale je to naozaj len na tebe:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne vlasy. Ja som mala podobné na mojom večierku :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. V březnu mě taky čeká maturiťák, takže teď řešíme podobný problém, no :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Určite tie prvé :) Ten druhý účes bude mať každá druhá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥