26. 1. 2015

MR. BEAN - COCONUT COFFE SCRUB


Zdravím krásky♥

Při pondělním dni si dáme trochu relaxace a odpočinku a i Ti, kteří jsou znechuceni pondělkem, tak všechny starosti za hlavu a nechme se hýčkat. I mě se dnes nechtělo po krásném víkendu s přítelem vstávat, ale musela jsem a taky jsem přežila úspěšně den ve škole a všechny svoje dnešní úkoly. No a teď mě už jen čeká ta lehčí část dne a to relaxace ve vaně a spánek! Momentálně ve vaně relaxuji s MR. BEAN. Ano-ano i já jsem tomuto hitu podlehla.


 A kdo by ne. Kdo alespoň má kafe trochu rád, či mu nevadí jeho parfemace zamiluje si i tenhle výrobek. COCONUT u mě zvítězil, i když jsem nejdříve přemýšlela nad verzí MANDARINE. Když jsem balení rozbalila a dostala jsem se až k obsahu balíčku, tak jsem myslela, že se rozplynu. To je nádherná parfemace! Neskutečná. Kafe a kokos, to je kombinace pro labužníky.
JAK POUŽÍVAT? Na mokrou pokožku nanes potřebné množství, nech tak 5 min. a pak to opláchni.
 CO JE ZAČ MR. BEAN? Je to tzv. péče o tělo, především na problematická místa. Takže pokud Vás trápí akné, či nějaký ekzém, no prostě potíže s kůží, vyzkoušejte tohle a třeba Vám to pomůže. Navíc Vám parfemace uklidní smysli. 
Kokosový olej hydratuje pleť.
Kakao vitamin E mají vysoké množství antioxidantů, takže chrání pokožku, vyživuje ji a podporuje buněk a omlazení. 
Kofein stimuluje krevní oběh a pomáhá snížit výskyt celulitidy, ekzémy nebo lupenku. ♥Obsažená mořská sůl napomáhá odlupovat odumřelou kůži a pomáhá v boji proti černým tečkám!

 CO ŘÍKÁTE NA MR. BEAN A JEHO ÚČINKY ?

7 komentářů:

  1. Mě se strašně moc líbí balení, originální, ale cena a složení to už moc ne, protože složení je hdoně jednoduché raději si něco takové uplácám doma. Ale až budou mít krém na tělo ten hned kupuji :) do toho už ráda zainvestuji

    OdpovědětVymazat
  2. Slyším o tom prvně, ale vypadá to super!:-) Navíc miluju kokos, takže to musí být vážně úžasná vůně! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to skvěle, možná zkusím;)

    OdpovědětVymazat
  4. So cute, dear! The name is enough to have me sold! I'm following you at GFC :D

    OdpovědětVymazat
  5. I have never had Mr Bean Coconut Coffee, but it sounds delicious!

    WritingMonique

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, docela mě to zaujalo:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥