New in January ♥ YR


Zdravím při dnešním posledním dni v lednu. 
Už máme za sebou první měsíc v roce 2015. no teda.. utíká to rychle a rychleji než jsem si dokázala představit. Má to svoje světlé i tmavé stránky, ale více se tedy přikláním k té světlejší. Maturita na krku a já už bych nejradši maturovala klidně za měsíc, protože to vše chci mít za sebou a otevřít novou stránku-kapitolu života.
V posledních dnech jsem moc na blog nedávala články, nějak jsem ani neměla čas, samozřejmě nic mě neomlouvá, furt nějaké zařizování, nová práce a taky připravování se na příchod nového člena rodiny♥no už aby to bylo a budu dvojnásobná tetička Niiiikolka.

V tomto článku Vám chci hlavně představit novinky ledna 2015 od Yves Rocheru. Tyto dvě novinky jsou v prodeji od 23. ledna a já už si jich teda užívám naplno, hlavně toho balzámku na rty!♥


Balzám na rty JAHODA
Obsahuje více než 82% složek rostlinného původu. Je obohacen o máslo, vosk a olej rostlinného původu a dodávají tak péči a pohodlí Vašim rtům. Dokonale dodá barvičku rtů, zbarví je do takové lehké červené a navíc je tak skvěle hydratuje, že ho teď více používám, jak obyčejnou rtěnku. V tomhle počasí ideál.♥ 
V nabídce si můžete vybrat nejen jahodu ale i - makadámie, třešeň, karité, kokos či malinu.

Tělové mléko THÉ VERT - GREEN TEA
Objevte v tomto tělovém mléku vůni zeleného čaje ve spojení s jemnými tóny citronu. Má takovou zvláštní romantickou parfemaci. Nedávno jsem psala článek ROUTINE WITH YR kde jsem popisovala též jedno tělové mléko a účinky jsou zcela stejné. Na tělové mléka od YR si nemůžu stěžovat, hydratují, jsou příjemné a navíc skvěle provoní tělo.


CO U VÁS NOVÉHO V MĚSÍCI LEDEN 2015?
CO ŘÍKÁTE NA NOVINKY?

9 komentářů

  1. Oba dva produkty vypadají úžasně! :-) Ten kokosový balzám musí být naprosto skvělý a to tělové mléko musí být taky boží. Miluju zelený čaj! Teďkom mě docela mrzí, že u nás ve městě kosmetika Yves Rocher není k sehnání.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten samý balzám jsem si koupila nedávno :) Když je měli v akci za 45 Kč neváhala jsem - ta vůně je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. You got really nice stuff this month! I am following your blog via GFC, it would be nice if you followed me back :)

    Sabina
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzám na rty vypadá bezvadně!:) jinak, taky bych už tu maturitu měla nejradši za sebou, ani nevíš, jak tě chápu!:D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. TakY letos maturuju, uprimnou soustrast. :D bojim se toho cim dal vic :/ ale my to zvladneme! :):) chtela bych te pozvat na giveaway:) soutezi se o mobil (co jsem vyhrala v tombole na plese) :) http://corculum.blogspot.cz/2015/01/soutez-o-mobil-giveaway-n-2.html?m=0

    OdpovědětVymazat
  6. Ten balzámek vypadá dobře. Určitě na něj kouknu. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Balzámky se nikdy neztratí, takže je určitě fajn :).

    http://corculum.blogspot.cz/2015/01/soutez-o-mobil-giveaway-n-2.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  8. Amazing lip balm! I want it too
    Keep in touch
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥