Routine with Yves Rocher

Není to dlouho co jsem si vážně oblíbila tuto značku a právě o ní bude celý článek o mojí "routine" jak se starám o svojí pokožku. Hlavně teď v tomto počasí je to obzvlášť náročné, ale žádné zvláštnosti nemám. 
  

Nejdříve se samozřejmě umyji a i když je to pro někoho brnkačka pro mě ne. Nevyhovuje mi každý sprchový gel, né že bych nebyla náročná, ale moje kůže je citlivá a jen tak mi něco nesedne. Takže buď to mám pokožku vysušenou, nebo mě svědí či je nějak zarudlá. Já tedy raději volím CHERRY BLOOM či FRUITS ROUGES.  Oba tyto gely jsou úžasné, ale více tedy preferuji Cherry bloom, protože ta parfemace je neskutečná. Třešně s kapkou aloe vera mi zanechává pokožku příjemně provoněnou ale i Fruits rouges pomocí parfemace čerstvého ovoce. Poté znovu objevuji svěžest pomocí tělového mléka Cherry bloom ten mi krásně zanechá i voňavé pyžamo.
 Krém na ruce se mi osvědčil tento. Všichni ho určitě znáte, je z minulé vánoční kolekce a já kombinaci kakaa a pomeranče zbožňuji. Praktické balení, pokaždé u sebe v kabelce, ruce mám hebčí a hebčí.
Naposledy bych tedy podotkla toto sérum. Kupovala jsem si ho někdy minulý rok a dlouho mi ležel jen tak na poličce. A jelikož jedno z mých novoročních předsevzetí bylo, že začnu pořádně cvičit, tak jsem konečně začala používat toto zeštíhlující sérum. Není to o tom, že bych tímto docílila zhubnutí či tak, o to mi nejde ale namažu se tím buď před či po cvičení a dle mého pozorování toto séru má blahodárné účinky. Sice jsem štíhlá, ale trápí mě celulitida a toto sérum jak se mi zdá mi s tím pomáhá. Takže *thumbs up* Mimo to taky zpevňuje pokožku a stimuluje mikrooběh.

JAK SE STARÁTE O POKOŽKU? 

6 komentářů

  1. Vyzerá to skvelo, najmä tie sprcháčiky ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/moja-zbierka-korektorov.html

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? Zeštihlující sérum? To se jím namažeš a zacvičíš si, tak zhubneš?:D to je boží, až začnu cvičit, musím zkusit:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zas není v tom, že by jsi zhubla :D nevěřím na účinek takových to sér, ale co se týče celulitidy výsledky vidím! :)

      Vymazat
  3. Tyhle produkty vypadají opravdu skvele. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já značku Yves Rocher miluji! Především tedy jejich tělovou kosmetiku ( i když make-up taky nebyl špatný). Ježíšek mi nadělil kolekci hrušky s karamelem, která je naprosto boží:) Ráda mam taky pomeranč s kakaem a přesně jak píšeš, krém na ruce je úžasný:) Na léto mam nejradši malinový sprchový gel :)
    Veronika
    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám teď miniaturku sprcháče doma, ale ještě jsem nezkoušela :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥