SHIRTINATOR aneb TIP na VALENTÝNSKÝ DÁREK


Jelikož se nám Valentýn blíží, tak určitě přemýšlíte co koupit své druhé polovičce na památku. Jsem tu právě s jedním tipem, tak snad se Vám bude líbit. Budu psát o stránce SHIRTINATOR. Zde máte na výběr z několika možností. Můžete si vyrobit třeba oblečení (tričko, mikinu či bundu) a nebo různé dárky v podobě polštářku, plyšáku, ručníku atd.. Můžete se sami podívat na web, určitě si vyberete.
První krok je tedy v tom, že si vyberete nějaký druh, co si chcete vyrobit. Já jsem si vybrala polštářek. V obrázcích co tu v článku jsou vidíte otevřený creator a možnosti, jak můžete polštářek upravovat, co můžete přidat a jak různě nastavovat. 

Máte tu na výběr moc krásných motivů, komu tyto nestačí může si nahrát vlastní, ať už je to fotka, či něco co Vy právě chcete mít na svém polštářku. Můžete si dokonce vybrat tvar a to buď obyčejný a nebo srdíčkový. Já jsem si zvolila fotografii s přítelem, asi hodinu jsem u toho seděla a porovnávala co bude nejhezčí. Líbilo se mi to nechat v černo bílé verzi, kterou jsem si nastavila pomocí dalšího upravovací lišty motivu.

Zde můžete přidávat efekty, oříznout či vložit do rámečku fotku. Všimněte si modrého obdélníku s názvem ODSTRANIT POZADÍ. To tedy nevím, jak to přesně funguje, ani jsem to nezkoušela, ale bude to nejspíš tak, že necháte na fotce jen osoby nejspíše. Když to vše takhle hezky nastavíte jak budete chtít, můžete ještě přidat přednastavené motivy, já jsem zvolila srdíčko z rukou, protože to se mi líbilo nejvíce a hodilo se to k tomu. 


Nakonec je teda polštářek úplně jiný, než je tu na fotce, takže se můžete těšit. Až polštářek obdržím, tak Vám dám vědět, jak to dopadlo. Každopádně pro dnešek, musím tedy říci, že se mi s touto stránkou pracovalo dobře, na výběr jsem měla mnoho možností i z různých stylů, takže na SHIRTINATORU se meze nekladou. Všechno je na stránce přehledné, to se můžete snadno přesvědčit a když by jste nechtěli polštářek, tak třeba ten plyšáček je moc hezký :)♥

ZNÁTE SHIRTINATOR?
JAKÉ DÁVÁTE VALENTÝNSKÉ DARY?
MÁTE LEPŠÍ TIP NA VALENTÝNSKÝ DÁREK?

3 komentáře

  1. Tak to máš stejný vkus jako ségra :) ta dávala článek na blog a vybrala sis to samý krom fotky :)
    http://www.eliska-dvorakova.blogspot.cz/2014/12/pillow-full-of-love_27.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono snad hezčího tam nic není, ostatní vypadají docela kýčovitě. :)

      Vymazat
  2. Love your blog dear! Would you like to follow each other? Let me know!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥