22. 1. 2015

SIGNAL WHITE NOW GOLD & INSIDE PRECISION

Zdravím u dnešního článku. Dnes to bude o trochu jiné péči než předminule. Nedávno jsem řešila, jak na krásné vlasy a dnes tu mám pro Vás článek jak na krásné bílé zuby! Samozřejmě, že existuje řada bělících pásku, ale někomu tato forma nevyhovuje a tak si třeba dojde na laserové bělení zubů a ten kdo prostě do toho nechce moc investovat ani nemá vzhled zubů dost špatný, tak Vám představuji zubní pastu, která Vám zaručeně pomůže!
SIGNAL WHITE NOW GOLD

Jak můžete vidět na obrázcích, mám tu dvě verze past. První ta větší normálně klasická, kterou seženete všude v drogériích a druhá prťavá cestovní, kterou určitě co nejdříve využiji. Určitě co musím vynachválit, tak je moc hezký design v kombinaci večerních barev. Složení pasty je dvojbarevné. Převažuje taková šedivostříbrná s drobnýma třpytkami a tmavě modrá složka se tu nachází. Můžete vidět na obrázku, vždycky to moje popsání je hrozný! :D. Té modré jsem moc nevymáčkla. :D A právě tato složka způsobuje při čištění zubů to, že celou pastu i pěnu z pasty zbarví na úplně modrou, takže je to moc hezký! Pasta sama o sobě je moc příjemná a mám po ní úžasně mentolový dech s pocitem úplné čistoty. Používám jí teprve krátce, ale i tak můžu konstatovat zlepšení bělosti.
SIGNAL INSIDE PRECISION

Mám tu druhý produkt a je to kartáček. A jak jinak než od Signalu. Tento kartáček je speciální v tom, že se ve své struktuře dá ohýbat a dokáže vyčistit i ta místa, kam se s normálním kartáčkem špatně dostaneme. Tímto se právě dostaneme nejlépe do vnitřní stany zubů. Štětinky má středně tvrdé. Při čištění zubů cítím, jak se hlavice ohýbají a tak mám dobrý pocit, že jsem si zuby vyčistila pečlivě.

 MÁTE RÁDI ZNAČKU SIGNAL?
VLASTNÍTE NĚKTERÝ Z TĚCHTO DVOU PRODUKTŮ?
MÁTE NĚJAKÉ RITUÁLY PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBU?

3 komentáře:

  1. Ani kartáček ani pastu nevlastním, ale ta pasta vypadá moc hezky, takže si ji asi pořídím!:-) Takže díky za tip:-) Nějaký speciální rituál na čištění zubů taky bohužel nemám.
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. I really like your blog!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥