TOMMY HILFIGER - LOUD

Mám mnoho oblíbenců mezi vůněmi. Poslední dobou se nejčastěji voním parfémem LOUD od TOMMY HILFIGER. Vlastním k tomu i sprchový gel, takže potom voním doslova fantasticky! Právě tato vůně byla uvedena na trh společně s pánskou verzí LOUD FOR HIM, takže dámy, kdo neví co svým partnerům koupit, tak právě tuto! Jsem si jista, že LOUD for him voní stejně tak úžasně jako pro nás.
Co dost na mě zapůsobilo je flakonek parfému. Nejdřív jsem si tedy myslela, že místo LOUD, vidím napsáno love :D malá chybička se vloudila... Tedy k těm flakonkám. Parfém je úžasný hlavně jeho zavírání, s nápisem. Dá se s tím i točit, takže další hračka pro mě! :D..
A jak vůbec voní?! Zpočátku parfemace této vůně byla jaksi nejasná, pořád jsem jí nemohla přijít na chuť. Ze začátku tedy co se navoním, není nijak výrazná, ani nemám ten osobní pocit, že bych nějak tak voněla, ale ani né po minutě se vůně krásně rozloží a vyjde na povrch. Cítím v tom růži a podle internetu je tam i liči! Je taková slaďounká, lehounká. Přesně podle mého gusta! A když se chce člověk lišit, tohle je dobrá volba!
 Sprchový gel je příjemný, úžasně mi provoní kůži. Je lehký a po koupeli mám příjemně hebkou pokožku. Bála jsem se, jestli nebudu mít nějakou alergickou reakci, ale je naprosto úžasný! Takže kdo chce být pořádně navoněný, DOPORUČUJI!
 JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PARFÉM?
ZNÁTE LOUD OD TM?

2 komentáře

  1. Ja som veľký maniak na krásne obaly a táto voňavka vyzerá skvelo, možno sa po nej poobzerám ;)
    Momentálne je môj favorit Korres s bielym čajom, bergamontom a fréziou, ktorý som dostala na narodky.
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/moje-sucasne-maskary.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já si oblíbila ,,vykřičník". Bohužel se už nevyrábí :-(
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥