20. 1. 2015

WISHLIST #01

Mám tu svůj první WISHLIST, tak snad si ho splním co nejdříve!

1. RŮŽOVÉ SAKO - I když to někomu připadá hrozné, už dlouho toužím po růžovém saku. Už jsem několikrát držela v rukou podobné, ale ta barva nebyla taková, jakou bych prostě chtěla. Chtěla bych ho z takového důvodu-je to neobvyklá barva sáčka, chci být výrazná a hlavně si ho chci sladit do outfitu s bílými slim kalhoty♥

2. VERSACE BRIGHT CRYSRAL -  Pokaždé když tuhle vůni cítím, padám na zem. Měla jsem dříve takový tester, maličký, hned byl pryč a nejen od té doby toužím po této vůni. I když nepatří mezi ty nejnovější, pořád je to neodolatelná vůně♥

3. BYT S PŘÍTELEM - Jelikož máme oba před maturitou a oba se rozhodujeme kam na vysokou, no už jsme se rozhodli, ale teď už jen zvládnout přijímačky a hlavně maturitu :D. Na vysokou školu by jsme chodili dáááleko od našich domovů, a tak by jsme si chtěli pořídit BYT! Byl by to neskutečný ráj, nebudu se tady rozplývat, no prostě! Hledat, hledat a hlavně za příznivou cenu. Tak snad♥

4. O BAG - Nejdříve jsem si říkala "panebože, to je divný, to bych v životě nenosila" ale, našla jsem si k tomu cestu. Koukám furt na internetové stránky, skládám si různé styly kabelek a prostě joooo já ji chci♥

5. VYSOKÁ ŠKOLA - Mojí hlavní prioritou je dostat se na vysokou školu, úspěšně studovat a pak být úspěšná v životě. Moc moc moc, a to dost chci na jednu nejmenovanou od včerejšího dne! Včera večer nastala ta osudová chvíle, kdy jsem si řekla, že se tam musím dostat. Akorát mě štve jak je to teď hrozně hektické s maturitou, ale chce to kousnout se do jazyka a být pečlivá♥

6. BODY BOOK - I když nemám čtení knih moc v oblibě, tak tuhle bych si chtěla přečíst 100x jen abych jí měla. Cameron Diaz patří mezi moje nejoblíbenější herečky a tak něco málo co jsem si o této knize četla na internetu mě oslovilo a chtěla bych aby tato kniha patřila mému osobnímu vlastnictví♥

7. NIKE AIR MAX 90 - Už dost dlouho přemýšlím nad tímto stylem bot. Několikrát jsem si kladla otázku, zda koupit či nekoupit. Odešla jsem z obchodu a pak když jsem byla doma jsem toho litovala. Několikrát jsem si je chtěla objednat přes e-shop, ale pořád tomu tak není. Tak snad co nejdřív je budu mít. Hlavně váhám a pořád přemýšlím nad barvou, ale bílé budou asi nejlepší♥

8. FRIENDS HEADPHONES - Momentálně vlastním od mé drahé polovičky úžasné Happy Plugs, ale taky po těchto dlouho koukám. Není to moje hlavní priorita v pořizování, ale do konce roku alespoň se vynasnažím je mít. Přijdou mi báječné a navíc stylové při sportu jako třeba běh atd..♥



JAKÉ JSOU VAŠE PŘÁNÍ?

11 komentářů:

  1. hezky wishlist , zvu te na GA www.janesmoments.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Love that blazer!

    Check out my new post Here!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Great wishlist!I love the pink jacket!
    www.alessandrastyle.com

    OdpovědětVymazat
  4. Great pink blazer..love it!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpovědětVymazat
  5. Cool! My pick goes to the Versace fragrance! xoxo

    OdpovědětVymazat
  6. Airmaxky jsou skvělý, já je letos dostala k Vánocům a nemůžu si je vynachválit!:))

    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovědětVymazat
  7. Body book mám a je fakt perfektní! Doporučuji. Krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  8. great wishlist dear! love your blog, if you want we can follow each other, xx

    www.lespetitsdeetails.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥