3. 2. 2015

HairBurst♥vitamins for hair growth

Tak už je tu konečně slibovaný článek, dámy těšíte se?
Dnes budu psát o takové hitovce, hlavně pro nás dámy a pro naše svůdné hřívy. Pořád přemýšlíme, jak docílit toho jak mít krásné, dokonalé vlasy. Snažíme si kupovat účinné kondicionéry a šampóny, olejíčky a různé přípravky. Jenže to taky není pořád dost. Nejen, že by jste měli do této kosmetiky alespoň trochu investovat, když budete chtít nějaké výsledky, ale je velmi taky důležitá naše životospráva. To jak se stravujeme, co pijeme a kolik toho hlavně vypijeme. Nebudu Vám tady psát nějaké rady babky kořenářky jak účinně ozářit a posílit naše kořínky vlasů (to ať si dělá každý co chce kdo chce, jen nefňukejte, že máte zničené vlasy, když kouříte jako továrna a každý víkend sosáte alkohol), ale jdu Vám představit supplement neboli vitamíny na vlasy.


HAIRBURST
...rychlý růst vlasů, delší a zdravější vlasy, pevnější, pružnější, vyživené VLASY!♥...


Co vše obsahuje a na co účinkují?
Rychlý růst- biotin, MSM, kolagen, BCAA, silica
Krása vlasů- selen, zinek, kyselina hyaluronová, vápník, kyselina listová, vitamin A,B,C
Vše je přírodní, velká většina je rozpuštěná ve vodě, nejen že si pomůžete touhle cestou ke krásným vlasům, ale necháte své tělo doplnit o mnoho vitaminů. 

Můžete si objednat 1, 3 či 6 měsíční dávku. Jedno balení obsahuje 60 kapslí. Používá se 2 kapsle denně. (ráno/večer)
Jak to fungovalo u mě? 

Měla jsem 3 balení, tudíž vitamíny na 3 měsíce. A jak už jsem někde psala, nejsem tip člověka co by dodržoval tu pravidelnost, prostě jsem s tím hrozná a přiznávám se i u tohoto jsem nedodržela pravidelnost a někdy jsem si kapsli prostě zapomněla vzít. Snažila jsem se to pak dohánět tím, že jsem si jich vzala denně víc, ale myslím si, že to zas až tak dobrého nic není, ale nic mi to neudělalo na druhou stranu. Já a moje vlasy to je boj na celý život snad, mám je slabé, jemné a nemám zas až takovou mohutnou hřívu, tak jsem se snažila s tím něco udělat. Právě tímto používáním, jsem konečně dosáhla nějaké délky svých vlasů, až tak do 17 let jsem nosila poměrně kratší, protože mi nerostli! No a jakmile jsem narazila na tento přípravek, zkusila jsem to a teď jsem happy jak dva grepy
Momentálně žádné vitamíny nemám, tak jsem zvědavá jak mi ten lepší stav vlásků dlouho vydrží. Výsledky jsou tedy znát.
DELŠÍ, SILNĚJŠÍ, ZDRAVĚJŠÍ!♥Myslím si, že mi to zatím stačí! :) Mrkněte se na moje porovnávací fotografie. Omlouvám se za kvalitu.

>> HAIRBURST ♥ HAIRBURST CZ <<
CO ŘÍKÁTE NA VÝSLEDKY?
MÁTE VYZKOUŠENÉ TYTO VITAMÍNY?

5 komentářů:

  1. Awesome. This product is sure to benefit a lot of people.
    Would you like to follow each other via GFC, G+ & Bloglovin?
    iCynosure Fashion Blog
    iCynosure on G+
    iCynosure on Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to chci vyzkoušet, ale trochu se do toho bojím investovat, kdyby to nezabralo. Každopádně ty změny jsou u některých fakt ohromujíc.

    www.nicolwernerova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. super článek ! :) máš úžasné vlasy !!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. UZASNE :) ja ho pouzivam tyzden zatial nebadam nic ale dufam , ze sa to zmeni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥