NIKE▬INSPIRATION▬FITNESS


Venku chmurné počasí. Nic se mi nechce dělat. Nejradši bych seděla doma, né...Nejspíše bych ležela v posteli v teple. A spala, spala, spala...Mám ráda pohyb, cvičení, posilování. Prostě všechno pro zdravý životní styl. Někdy mám chvíle, kdy si dávám fitness výzvy, ale opět jsem dlouho nic nedělala. Sedím. ntb na klíně a projíždím WE♥IT a kochám se těmito krásnými obrázky. Kdybych tohle všechno měla doma v šatníku. Běhala bych, cvičila bych od rána do večera! :D

JAK JSTE NA TOM SE SPORTEM?

7 komentářů

  1. Já se od nového roku snažím změnit svůj životní styl, ale ne vždy a každý den se mi to daří. A jinak taky si při prohlížení podobných obrázku říkám, že mít tohle oblečení doma tak snad ani nic jiného než to že bych cvičila nedělám. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, chtěla bych mít nějakou speciální skříň určenou jen na tohle oblečení :D

      Vymazat
  2. poznas nejaky eshop kde sa daju kupit taketo tenisky do fitka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vůbec nevím, ale zkus si zadat nike sports shoes a snad ti vyjede nějaký eshop.:)

      Vymazat
  3. sportuji mn.4x tydne. Co se tyka znacky, Nike nemam, ujizsim na pruzich Adidas
    www.janesmoments.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Cvičila jsem Zumbu jenže jakmile jsem přestala chodit na lekce, tak to zanedbávám, prostě se k tomu musím přinutit sama, ale přitom mě zumba baví, tak nevím no, min. 2x týdně bych to chtěla dávat :) Jinak ty obrázky z we♥it moc dobře znám :D :)
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju nike, převážně boty! Jsou velmi pohodlné a skvěle se v nich běhá. Někdy se dají použít i jako výrazný modní doplněk :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥