12. 2. 2015

Valentines gift

Zdravím slečny,
nedávno jsem Vám dávala tip na jeden z dárků na Valentýna a tady je výsledek. Kurýr mě navštívil za 2 dny po objednání a jsem tedy s výrobkem spokojená. Kvalita je příjemná, takže si myslím, že mému příteli poslouží s pravým účelem a že se mu na tomto polštářku budou zdát jen ty nejhezčí sny.♥
Určitě někoho napadá, že takhle zveřejňuji dárek pro svého přítele, ale není toto prioritou. Polštářek jsme vytvářeli spolu, takže nemusí být zklamaný, až uvidí tento článek, že je bez překvapení.

Slavíte den SVATÉHO VALENTÝNA?
Na tento den mám s přítelem výročí, takže o sobotu mám postaráno .....♥


8 komentářů:

  1. jéj, to je krásny nápad! :) sama by som niečo podobné veľmi rada dostala :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tento vankúš je skvelý darček:)

    OdpovědětVymazat
  3. Uaaaau, what a wonderful gift. I must buy my boyfriend something like this! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Your blog is amazing! I really like it! I know how much time it requires, but you did a really good job! Keep doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥