14. 5. 2015

MATURUJI, NEVNÍMÁM, PRACUJI


AHOJKY!
Poslušně hlásím, že ještě žiji! V blogování mám velikou absenci, takže si nejsem zcela jista, jestli to všechno doženu. Můj život se mi obrátil trošku vzhůru nohama, je třeba se spoléhat už jen sama na sebe, abych se v tomhle tom světe neztratila. Momentálně jsem celá v zapálení učení, jelikož mě 26. čeká velký den Ú, a to je ÚSTNÍ (snad poslední) maturitní zkouška. Zcela z toho učení nemám náladu na nic, občas si zacvičím, zpříjemním si chvíle s přítelem (i když těch taky není moc, jelikož též maturuje), ale i to stačí♥.
Volný čas pro blog jsem raději ponechala více důležitější věci, a tou je práce. Začala jsem pracovat jako servírka v Café Baru u nás ve městě a jsem tam nadmíru spokojená! Už to byla potřeba, vyměnit za něco stálého, jelikož jsem se nemohla úplně spolehnout na hostesing, protože přeci jen dojíždění do Prahy mi nedělalo dobře a spíše mě to pořádně vysilovalo! Takhle to mám alespoň poblíž domova a hlavně poblíž svých ♥. Tato práce, jako všechny dřívější ostatní jsou zcela na mé vůli, jelikož zkušeností není nikdy málo a hlavně je to potřeba na nějaký ten začátek pro bydlení s přítelem v ČB, kde chceme začít společný vysokoškolský život.
A aby toho nebylo málo, musím se ještě k tomu učit milion věcí na přijímací zkoušky, zvolila jsem Pedagogickou a Zdravotnickou fakultu v Českých Budějovicích, tak uvidíme, která zvítězí.
A aby jste vůbec pochopili co je to za fotku, (jsem to já :D) tak ta byla focená pro TABLO :)

A jak je to momentálně u Vás? :)

6 komentářů:

  1. Přeji hodně štěstí u maturity i u přijímaček :). Já mám teď zkouškové v plném proudu, takže taktéž jen učení a učení :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Učení, mučení! :D Teď už jen ústní obhájit a tobě držím palce u zkoušek :))

      Vymazat
  2. Snad ti maturita dopadla! Bohužel je to jedna z těch lehčích zkoušek, co bych teď dala za maturitu místo zkouškového!:D Ale držím palce! :)

    www.adelaine-daily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak písemné úspěšně za mnou a teď už jen ústní! :))) Každopádně držím palečky u zkoušek! (y)

      Vymazat
  3. Já už to mám naštěstí od minulého čtvrtka za sebou, takže Jidáš naštěstí nezradil :D. Teď už jen přijímačky za 14 dní.. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad ti to včera taky dobře dopadlo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥