17. 6. 2015

EOS "evolution of smooth" - moje sbírka

Zdravím všechny milovnice značky EOS!
Nevěřila jsem tomu, ale i já jsem podlehla téhle značce a řekla jsem si, že si něco pořídím, jelikož jsem doposud nic takového nevlastnila. Už dlouhou dobu mě lákaly EOS balzámky, díky jejich designu "vajíčka". Nejen že EOS má širokou škálu příchutí balzámu, ale nabízí také i jiné kousky, kterým jsem též neodolala.
LEMON DROP-  Obsahuje ochranný faktor (SPF) 15 a je vodě-odolný.
SUMMER FRUIT- Klasický letní pomocní. Jeho vůně je neodolatelná.

Tento krém na holení je hypoalergenní a prý má minimalizovat podráždění. Vyzkoušela jsem ho z toho důvodu, že po každém holícím krému, pěně či gelu po holení mě svědí nohy a nutká mě to ke škrábání.. A tento není vyjímkou...bohužel... Je sice super, příjemný a voňavý, ale pro mě zas nic extra a né zcela to splnilo to, oč jsem očekávala. 




















Krém na ruce je ideální do kabelky, příjemná vůně ani ji nedokážu přesně charakterizovat. :) Ale ten kdo trpí suchou kůží na rukách, ten ať neváhá. Protože tohle je balení ideální i do kapsy! Tělové mléko, vybrala jsem si ho jelikož jak zde píšou je pro AŽ EXTRA suchou pokožku. To bych neřekla. Jsem asi divná, ale tělové mléko je úžasné, voňavé, vláčné... ale po pár hodinách mám zas suché nohy, kdežto když to porovnám s nějakým krémem od GARNIER, tak mi vydrží vláčné nohy celý den! Tak nevím kde je chyba.


JAKÉ MÁTE ZKUŠENOSTI S EOS? :)

2 komentáře:

  1. Chcela by som niečo vyskúšať od tejto značky, no neviem či mám ... Videla som už aj negatívne recenzie ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) tak EOS vyzerá fakt parádne. Určite ho už musím vyskúšať :)

    to NAJ pre baby TU :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥