30. 6. 2015

Summer style

Ahoj krásky,
venku je o proti minulému týdnu krásně, ale pro mě to vůbec nic neznamená, jelikož většinu dnů trávím v práci, pařím se u kávovaru a tak jen na slunce koukám z okna. Dnes mám poslední pracovní den, zbytek týdne strávím zařizováním ohledně bytu. Když už jsme u toho počasí, i když je tam krásně, nedá se říci, že by byly úplné pařáky. A o tom svědčí tento OUTFIT. Zvolila jsem ho do černé barvy, jelikož je to z mých nejoblíbenějších barev a člověk v ní vypadá dobře. Tento styl TOPU bohužel nevlastním, ale podobný/bílý jsem zahlédla ve výloze NY. Tento typ kraťásků snad seženete na každém rohu.
Zde máte informace, kde jednotlivé kousky zakoupíte a také za jakou cenu. Ten kdo nechce tolik investovat, určitě se dají podobné kousky sehnat i za levnější variantu. Nejvíce TOP kousek mi příjde ten květinový topík, takže co nejdříve musím nějaký podobný sehnat, jelikož nesmí chybět v mém šatníku!


CO RÁDI NOSÍTE V LÉTĚ?

4 komentáře:

  1. Adorable. I really like. Keep in touch, pls. Wish you happy week! Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Já ráda nosím podobné veci :) a potom hlavně ačkové sukně a k tomu crop top

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kvetinový top je naozaj prekrásny, hneď by som si ho kúpila!:)
    Ale aj ostatné veci sú krásne.
    Cez leto určite najradšej nosím šaty, mini kraťasy, tielka, sandálky ... proste všetko čo si nemôžem dopriať po ostatné mesiace. :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/
    http://nicoleworldcharm.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥