28. 7. 2015

ETA PROFI CARE-ŽEHLIČKA NA VLASY

Zdravím podruhé,
dnes není moc dobré počasí a tak než poletím na odpolední směnu do práce, zanechám svůj čas blogu a psaní tohoto článku. Před pár dni mě zradila moje žehlička na vlasy, ale jelikož si život bez žehličky na vlasy nedokážu představit, ihned jsem si musela najít novou, která mi bude sloužit výborně od A do Z. Rozmýšlela jsem se mezi značkou ETA a REMINGTON a zvítězila ETA. Vybrala jsem si model ETA PROFI CARE, a musím tedy říct, že její název je opravdoví a péče o mé vlasy zvládne opravdu profesionálně na jedničku. Bílý design s černým displejem mě zaujal na první pohled. Poslední dobou mám čím dál více ráda bílou barvu!! Žehlička, jak vidíte z obrázku je na první pohled s displejem, předtím jsem měla žehličku bez displeje, takže alespoň teď lépe poznám kdy je žehlička řádně nahřátá a mohu začít s úpravami!
Tato žehlička může být použita i na mírně vlhké vlasy, takže když pospíchám, nemusím úplně do sucha vysušovat mé vlasy fénem. Min. teplota je 100 a max 210°C. Já tedy raději používám ne moc vysokou teplotu, ale takovou tu střední do 150°C, jelikož nemám zas tak silné vlasy, ale spíše jemné se sklonem poškození. Konečky pak mohu zaoblit nahoru či dolů díky zaobleným hranám destiček.
K této žehličce jsem měla v součásti balení i pouzdro na žehličku, které mě náramně zaujalo svým vnitřkem. Pouzdro je super, třeba na cestovaní, vždycky jsem totiž na cestách měla žehličku položenou jen tak v kufru či kabelce. Destičky jsou samozřejmě keramické, neznám snad už žádnou takovou která by keramické destičky neměla. Ještě k těm teplotám.... Když zapnete žehličku, automaticky se vám ukáže 100°C a teď už jen tlačítkem +/- regulujete teplotu, a pokud je žehlička nahřátá na určitý stupeň, který jste chtěli, tak se Vám to zobrazí a během toho vidíte i jakou rychlostí se žehlička nahřívá, a páni...to je rychlost!
JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ ŽEHLIČKA NA VLASY?

2 komentáře:

  1. Tuto nemám, já občas žehličku používám, ale mám jinou :) Tato vypadá úplně luxusně :)! A má hezký design :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥