28. 7. 2015

MIXTURAM

..Ahojky holky, dnes Vám přináším článek, co jsem nedávno vyzkoušela...
Nedávno mi došli vitamíny na vlasy od HairBurst, tak jsem si zapnula chrome a hledala jsem nějaké účinné snad i méně známe vitamíny na vlasy. Dala jsem tomu dlouhou chvíli a napadlo mě, co vyzkoušet si namixovat vlastní směs? Na to právě slouží MIXTURAM. Mají tu spoustu surovin, a abych si toho nemíchala zas tak moc vybrala jsem si pouze dvě směsi. Rakytník a kolagen. Rakytník hlavně zabraňuje vypadávání vlasů, což je u mě problémem. Kolagen je na vlasy, nehty, kůži a klouby...Takže jsem opravdu zvědavá, co tenhle "mix" vitamínů se mnou provede. Vybrala jsem si balení o 100 tobolkách za 790,-. Jedna tobolka=jeden den. Poslední takovou zajímavou informací je, že si vlastní krabičku tobolek můžete pojmenovat samy, takže já jsem zvolila název Hair+ vitamins. Dneska začnu první den s používáním, tak jsem velice zvědavá na výsledky.
ZNÁTE MIXTURAM?
UŽ JSTE SI NĚKDY NAMÍCHALI SVŮJ MIX VITAMÍNU?

2 komentáře:

  1. ja som o tomto nič nepočula a vyzerá to super !!! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥