Začínám se vybavovat na vysokou "NUCELLE"

 Zdravím při teplých letních dnech,
prázdniny jsou pro mě spíše takové hektické, snažím se co nejvíce pracovat a když nepracuji snažím se co nejvíce užívat slunce, i když to v minulých dnech také moc nešlo, od včerejška mě těší "pálení slunce". Konečně mám za sebou ten "čekací stres" s výsledkem PŘIJATA na ZSF JU, takže třikrát sláva bude ze mě vysokoškolačka.
Jelikož chci v novém prostředí "zazářit" či se cítit "nově" začínám se vybavovat. Pořád se odhodlávám ke koupi stylové OBAG, ale pořád ještě neleží v mém nákupním košíku. Ale co v mém nákupním košíku se ocitlo, jsou tyto dvě peněženky z JEJ.SK a mám z nich nesmírnou radost! Poslední dobou jsem byla objednávkami zklamaná, jelikož, když jsem si něco objednala, přišli mi věci, které ve skutečnosti vypadaly úplně jinak než na obrázku a ejhle! Konečně jsem se dočkala, tyto dva kousky, vypadají do posledního centimetru i odstínu barvy úplně stejně! Takže pokud, se bojíte, že si objednáte něco, co bude ve skutečnosti vypadat zcela jinak než má, rozhodně bych se u tohoto e-shopu nebála a šla bych do toho! 
Moje první volba byla tato fialová peněženka od značky NUCELLE. Na obrázku vypadala tak úžasně, že jsem jí prostě neodolala, hlavně jsem sháněla nějakou, do které se mi vejde vše a která zároveň bude vypadat krásně! Fialová je krásná barva, ale mým zvykem bylo spíše se u peněženek držet černé barvy, ale ta mě jaksi přestala bavit, takže pro mě teď vede tato a já jsem s ní nadmíru spokojená. Má všechny přihrádky na kartičky, průhledné okénko na fotky, jednoznačně super! Přišla mi zabalená v tomto látkovém pouzdře, což na mě působilo na první dojem velice dobře.
Nemohla jsem zůstat jen u jedné věci a tak jsem si do košíku přihodila i tuto mrňavou peněženku na mince, ale jak na to koukám, asi jí budu využívat jako pouzdro na sluchátka, či si tam možná dám občas nabíječku na mobil, abych to měla vše úhledně uklizené v kabelce. No i když, nevim nevim.. Tato peněženka má dva prostory, oba jsou na zip. jeden menší, právě pro mě na ty sluchátka, a druhá větší asi na tu nabíječku, či nevím jak jí ještě zužitkuji. Říkám si, že by se mi asi dost hodila někam, kde nechci mít moc věcí, ani si brát celou peněženku, ale zatím taková situace u mě nenastala. Budu jí pokládat za takové "pouzdro". I tato je od značky Nucelle.


CO NA NĚ ŘÍKÁTE?
VYBRALA JSEM SI SPRÁVNĚ?
JAK UŽÍVÁTE PRÁZDNINY, DO JAKÉ TŘÍDY PŮJDETE ČI NA JAKOU VYSOKOU HODLÁTE PO PRÁZDNINÁCH JÍT? :)

5 komentářů

  1. Gorgeous bags (:

    Would you like to follow each other on GFC, Google+, Bloglovin & Instagram? I am @modellabellablog (:

    Isabelle.
    modellabella.ml GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Ta modrá je nádherná. :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. tá fialová peňaženka je krásna :) z Jej som si objednávala náhrdelník a tiež som bola spokojná :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥