9. 8. 2015

REPORT

peněženky: jej.sk
pouzdra na mobil: ebay.com
selfie tyč: CZC.CZ
náhrdelník: krasnabizu.cz
plavky: wayfaren.cz
Krásný slunný den,
všichni se určitě opalujete a já makám a makám! Nejen v práci, ale i na různých věcích doma a nejen to. V září se stěhuji a stane se ze mě JIHOČEŠKA! Takže tak nějak nic nestíhám a prázdniny pro mě nejsou takové jaké mají být. No, každopádně mi to za všechno stojí! Do tohoto článku jsem Vám hodila fotky, takových novinek, o kterých bych se ráda zmínila. Peněženky a žehličku jsem Vám už představila v předchozích článcích..Začala jsem si vybavovat mobílek, a nějak se mi líbí objednávání z ebay a jak tak na to koukám, sešli se mi velmi podobné kryty! Zahltila mě mánie selfieeee, tak jsem si pořídila selfie tyč! :D Zahltila mě do toho kamarádka a já jsem s tímto nástrojem nesmírně spokojená a fotila bych od rána do večera! Dále můžete vidět náhrdelník, který jsem si objednávala s tím, že je na obrázku fakt krásný, ale opravdu tak krásný se nezdá a zatím jsem neměla příležitost si ho vzít na nějakou akcičku. Plavky, fake triangl, nic moc. Alespoň dobrý na opalovačku či do bazénu.


JAK UŽÍVÁTE PRÁZDNINY?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥