29. 8. 2015

Už budu dobře vidět "aneb" nasaď dioptrie!

Přeji hezký den,
jak už jste si mohli všimnout, u mě na blogu se to trošičku změnilo. Nebavil mě starý vzhled, který byl naprosto otřesný a sršelo z něho to jak to tu vše zanedbávám. Dvě noci jsem se sice kvůli tomu moc nevyspala, ale myslím si, že to stojí za to. Já jsem tedy spokojená i když vím, že pořád je co dolaďovat!
Oč tu dneska půjde? Na konci září nastupuji na  a jáá už jsem celá netrpělivá. Sice si můžu ještě měsíc užívat volna, ale jsem hrozně zvědavá, takže si alespoň krátím čas připravováním se. V minulém článku jste se mohli dočíst o Nucelle výbavičce, ale já si řekla, že to není až moc podstatná věc! Jelikož poslední dobou dost často sedím za volantem a nejsou to jen krátké trasy, čím dál víc jsem zjišťovala jak špatně vidímDioptrie jsem snad měla už v 7. třídě, ale kvůli mému názoru, že nosit dioptrické brýle je otřes, jsem je prostě nenosila, takže málokdo vůbec v mém okolí ví, že tak trošku špatně vidím. A s tím se musí něco dělat, abych dobře viděla ve škole na prezentace a hlavně také abych poznávala naplno v rozlišení HD nové město ve kterém začnu brzy žít. Takže jsem obrazila pár optik, zjišťovala info, zkoušela obroučky, ale furt to nebylo ono. Začala jsem tedy uvažovat nad něčím "online" a nejvíce mi do oka padl MISTER OPTIC, kde mají velmi bohatý sortiment a známé značky brýlí jak dioptrických tak slunečních. Nechala jsme se trošku těmi slunečními unést, ale řekla jsem si, že teď jsou na prvním místě dioptrické!

Takže jak jinak, MISTER OPTIC byla pro mě jasná volba. Nejen že tu mají parádní slevy, ale je i možné ty dioptrické skla vsadit, když jim zašlete recept od lékaře, ale tuto možnost jsem nezkoušela. Dlouhé dny hledání těch nejlepších pro mě bylo u konce a já si zvolila model od RAY-BAN. Objednáno, bleskové doručení od PPL a já je teď mám doma, protože na kontrolu s očima jdu až 9.9. :/ a já už jsem ty krásky chtěla nosit. Nevadí...kdo si počká, ten se dočká.
A já se dočkala a mám tyto krásky. Moc se mi líbí jak je k tomu tak bytelné pouzdro, nejvíc úžasný a stylový a ještě hadříček s logem na otření sklíček. Vybrala jsem si tyto klasické černé a vnitřek je bílý s oranžovými logy RAY-BAN. Přemýšlela jsem i o jiných variantách, jako třeba o gepardích, ale zas jsem se bála, že se mi to nebude k ničemu hodit a prostě tyhle mi přirostly k srdci.
Bála jsem se že mi třeba přijde odřené pouzdro, nebo že budou nějaké komplikace, protože poslední dobou mám na špatné věci pech, ale MISTER OPTIC jsou opravdu profesionální a pokud se Vám vybrané brýle třeba nebudou líbit, můžete je do 14 dnů vrátit bez udání důvodů.
Moc se mi líbí všechny detaily na brýlích a snažila jsme se je nejvíce zachytit, na sklíčkách vidíte ještě logo. No nemůžu se na ně vynadívat a už se nemohu dočkat až je nasadím a hned první den!!!!!!
Tady máte video, protože představení těchto krásek jsem si netroufla jen po fotkách. Pokud se Vám zalíbily, doporučuji se na MISTEROPTIC.CZ kouknout pořádně a zaručeně budete mít dilema z toho, že nebudete vědět, které se vybrat.
JAK SE VÁM LÍBÍ?

MÁTE ZKUŠENOSTI S MISTEROPTIC.CZ

4 komentáře:

  1. Lovely post, have a beautiful weekend dear! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Okuliare sú krásne, ja som si inak tiež myslela, že okuliare sú skôr hendikep, dokonca som si namýšľala, že slečny s okuliarmi sú menej príťažlivé, ale bol to len mylný názor, treba si len vedieť zvoliť okuliare, ktoré nám fakt pristanú a cítime sa s nimi príťažlivo a krásne. Ja nosím občas aj šošovky, ale do práce som si už zvykla na okuliare, pretože ono počítače a neónky a klíma robia svoje, oči sa v takom prostredí vysušujú extrémne rýchlo a so šošovkami ešte rýchlejšie. Na zimu sú ale podľa mňa šošovky praktickejšie, okuliare sa zvyknú rosiť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala sis moc pěkné obroučky. Myslím, že máš tvar obličeje, kterému by slušely snad všechny tvary brýlí :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥