JUMPING IS MY PASSION♥

Ahoj! 
   Dneska to bude jen tak na rychlovku a z jiného soudku. Mám momentálně děkanské volno, takže se povaluji v posteli, po včerejším tréninku s pocitem, že jsem udělala pro sebe zas dobrou věc! Celé prázdniny jsem zhřešila, tak se to teď snažím napravit! Dlouho jsem bádala, jak cvičit a do jakého fitness chodit. Myšlenka že hodinu budu zvedat činku, mě nějak přešla...Tak co já budu dělat?! V místním fitness klubu jsem viděla spoustu lekcí, jako je fitbox, bosu, jumping... JUMPING! No jasně, zkusím to a třeba mě to bude bavit, a taky že jo!! Myslím si, že už to bude takový měsíc, co tyto hodiny navštěvuji, vždy každou středu a neděli. Nikdy jsem nebyla tak vyřízená, jako po tomhle. Víkend v práci na nohách mě vždy nedělní hodinkou jumpingu nabudí a rozproudí. A jelikož se snažím něco udělat se svým tělem, udělat ho nejlepším pro mou představu, začala jsem se taky jinak stravovat. Což je nesmírně důležité, i když necvičíte. Stane se den, kdy se prostě neudržím před sladkým, ale to časem vypiluji!
   Pokud Vás toto téma bude více zajímat, a i to, jaké mám pokroky, nebudu se bránit dalším článkům.

Máte někdo s  JUMPINGEM zkušenosti?

6 komentářů

  1. U nás sa niekedy robia také krúžky pre starších a tam máme na výber aj tento šport :) Je to vždy sranda ,...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Na jumping už chodím asi 2 roky. Presne, jumping dá poriadne zabrať, aj keď to tak nevyzerá...Určite urob ďalšie články o takejto téme :)
    Ak by si náhodou chcela pridávam odkaz na môj podotýkam nový blog :-)
    http://astoryofmystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. už som o jumpingu veľakrát počula, no nikdy som to nevyskúšala :) možno sa raz zadarí
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  4. i just follow your blog.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nice post, I like the style of your blog. I'm your new GFC follower # 397 ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥