MEMOBOTTLE

Ahoj!
   Už mě nebavilo neustále nosit flaštičky od dobré vody a tak různě a proto jsem začal uvažovat o koupi vody od VOSS. Má jí každý, tak proč né i já. Nasypám si do ní různé plátky ovoce či citrusů a budu spokojená a taky budu vypadat "in". Než jsem se ale k něčemu odhodlala, jak to vždycky u mě bývá, frnkla mi do nosu tato memobottle! Má zvláštní tvar, a tím mě právě zaujala. Někomu to připadá i jako tablet! HA-HA-HA. Je to zase něco jiného a přijde mi to hrozně fajn, protože je to velmi skladné do kabelky a hned to v ní vypadá přehledněji.
    Ten kdo se o takovéhle věci zajímá, určitě ví, že je to z oficiální stránky MEMOBOTTLE, kde nedávno spustily velikost "bottle" A6, kterou vlastním taky, ale jelikož má obsah 375ml nenosím jí zas tak moc často, jelikož mám teď od rána do večera školu a je mi užitečnější A5 s obsahem 750ml, to už je lepší ne?! A i můj pitný režim. Poslední dobou jsem si oblíbila CHIA semínka, takže je neustále přidávám do vody a dokážu díky ní vypít i přes 3 litry, což je mému tělu prospěšné!
   Tento týden je tak krásně, že jsem si dokonce vyrazila i ve svetru, tak snad nebudu nachlazená. Je mi strašně příjemné, když v listopadu, kdy hlásí špatné počasí vysvitne sluníčko a v kabátu, ve kterém mi je normálně ustavičně zima, je mi hic! Svetřík jsem pořídila minulý týden v Tally Weijlu a nemůžu si ho vynachválit. Dlouho jsem hledala nějaký, hřejivý a hlavně příjemný na pokožku a rovnou jsem objevila dva! Ten druhý je podobného střihu, ale jiné barvy a ten Vám můžu ukázat v dalších článcích, pokud se nezahrabu nekonečnýma materiály na zápočty a zkoušky!
    A samozřejmě v neposlední řadě musím vynachválit mojí kabelku OBAG! Dalo mi to docela odhodlání pustit se do takovéhle barvy a dlouho mi trvalo než jsem rozsekla dilema typu lana nebo koženkové držadla? No a nakonec jsem si vybrala tuhle! Přijde mi, že do počasí, kdy padá listí ze stromů je skvěle zkombinovaná! Rozhodně u téhle obag nezůstanu!
kalhoty H&M///boty CCC///tričko GATE///svetr Tally Weijl///Obag Different///hodinky ONStyle
!!!DRINK-DRINK-DRINK!!!

Co říkáte na MEMOBOTTLE?
Máte nějakou svojí oblíbenou "bottle"? 

10 komentářů

  1. Wow, tak toto vidím prvý krát. :) Hneď som si musela kliknúť na ich stránku. Celkom sa mi páči. :) Tiež musím pochváliť outfit a kabelku. Tá je naozaj krásna.
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je fajn :) svetry miluju i když jich zase tolik nevlastním. Flaška vypadá opravdu zajímavě a originálně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Voss mám, jen jsem do ní nedávno nalila horký čaj a celá se mi zdeformovala :D Tato lahev vypadá zajímavě
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vyzerá zaujimavo, no neviem sú ju predstaviť v praxi ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. You look so classy. Love the bag! Have a great day! xx

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek, skvělý outfit, skvělá taška ale hlavně flaška :-) tiše závidím, snad ji taky někdy pořídím :-) uplně super na sport i cestování. xoxo

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala si ma tou fľaškou :)
    https://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, o memobottle slyším poprvé a vážně mě zaujala! Že bych si ji taky pořídila? :))))
    Filaatery.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥